follow?oh,my pleasure.

Sunday, March 20, 2011

akhirnya cT tewas. maafkalausayekejam T.T

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.

masehkah anda ingat?cite tentang serangan cik T (cT) di bilik seorang warga inspin?kalau tak ingat atau tak taw,sile lah klik SINI.

sebenarnye serangan cT tidak terhenti setakat itu.mase aku balek cuti pertengahan sem aritu aku lupe tutop loker.dan damn.ape yang aku takot memang jadik kenyataan.balek-balek jek hostel abes loker aku dikerjekan cT.antare kemusnahan yang direkodkan.(sekali dengan kemusnahan terdahulu)


1. pisau cukur wane wani aku abes digigetnye.xgune lagii. T.T
2. masker.masker tu sangat seronok digunekan.die giget.die tebok dan die berak.binatang kau cT!
3. baju yang aku gantung die giget.naseb baek maseh boleh di alter.grrr
4. kotak aku slalu letak laptop pon die giget.damn.
5. ade kesan die mane-maen atas katel aku.aaaaa!
6. makanan-makanan toksah cakaplah.aku tak makan,die dah resmi dulu.huhu


dan malam semalam aku maen kejar-kejar dengan cT.nyaris dapat.tapi aku kalah dengan kelajuannye yang mungken mencecah 100batu sejam.aku tak mengalah.aku tahan perangkap tikos.(sebelom ni aku tahan perangkap dalam bilek,xde sekor pon masok.).yeah,mereke bijak.so malam tadi aku tahan kat lua bilek.dann pagi tadi aku bangun-bangun. jeng-jeng-jeng.dapat!tapi kecik jelah.


ni lah ghopenye.kecik jek.


anak cT gamaknye.comel.mate beso.hahaha.kalo bukan sebab dendam kesumat aku rase aku da bele cT ni.ngehngeh.walopon bukan yang ni yang serang barang-barang aku,aku tetap rase puas sampe sengeh jek pagi tadi.rase bejaye gile!haha

tak tau nak buat ape dengan cT ni aku letak die kat depan inspin.dan tadi hujan.mesti die sejuk.err.err.sori cT.tadi nampak macam oke jek cuace tak sangke hujan.takkan nak turon amek balek kot.biakan jela.kejam ke? T.T sebab sebelom ni aku nampak orang jemo die kat tengah panas.em.mesti hipotermia die jap lagi.huhu



maafkan saye kalau saye kejam.T.T





oh saye bejaye jadi tak kejam.aku tak sampai ati.aku amek balek tikos tesebot.bagi kat makgad.ikot makgad lah nak buat ape.kesian cT.kesian.




pray for me tomorrow.exam.exam.exam.




No comments: