follow?oh,my pleasure.

Saturday, January 15, 2011

amukan sang tikos

amaran : ini adalah kisah benar ynang berlaku dibilek ****.ah,bajek nak rahsie2,di bilek aku.mush.kejadian ini berlaku dalam minggu ini dan ternyata banyak juge yang menjadi mangsa amukan si tikos.disebabkan mengesyaki tikos yang same yang membuat onar,jadi kami menggelarkannye cik T.

cik T telah menyerang beberape jenes makanan yang ade dalam bilek aku.blio telah membuat 1 lubang yang pade aku agak comel sebab aku menganggap cik T umpame hamster.haha.cilake ko tikos.abes makanan aku na.pencurik.nak makan amekla semue.huhu

disini aku sediekan bahan bukti yang mane kalau dibawe ke mahkamah aku rase mesti aku menang kes kan?haha.


cik T geget plestik dan tinggal.agak2 die bole masok x ek lubang beso 2?


ni pade hari yang same.tamak halobe betol cik T.mungken die datang besame teman2.sebab 2 bole geget banyak plestik sekali gus.ngehngeh


ni pon hari yang same..yang ni die sempat geget coklat.depan belakang die geget taw.memang xguno.haha


latest kes.baru pasan tadi.aaa!semua ko nak rembat kan cikT!

berdasarkan bahan bukti,korang rase aku bole menang x kalau bawak gi mahkamah? tajok kes: kecurian di bilek mush.haha..dengan ini terbuktilah bahawe tikos merupekan sejenis pencuri yang agak bungol kerane sering meninggalkan bahan bukti. xD

oh ye,fyi,my rumets underwear pon kene curik.yes,cik T bole juge dibicarekan atas kesalahan gangguan seksual ke atas wanita.hahaha

i wonder,tikos pencurik 2 comel x eh?ade macam hamster x?ngehngehngeh.kejap eaa.

loading pictures

















dannnn dengan ini ternyate kecomelan tikos tak setanding hamster.xpe2,tikos stil begune untok research kan.:)

No comments: