follow?oh,my pleasure.

Wednesday, June 8, 2011

taste orang tua.

p/s : ini bukan entry perasan.cuma curious.


tadi aku gi joging.maklumlah nak kurus.joging dekat-dekat sini jek.then mase balik ade la sorang pakcik tu tego.duduk mane.selalu ke joging.blablabla borak then die cakap esok jumpe lagi ea.err.oke.


pakcik ajak nak jumpe lagi.kalo laki muda ajak semangat jugak aku nak kua joging esok.hahah.u know sepanjang hidup aku 20 ratos tahun ni sangat jarang lelaki muda,i meant MUDA yang tegur.selalu pon tua.oke fine.ko tak market sape nak tego.wawawa.tak kesahla tapi kenapa orang tua?aku ni nampak macam makcik-makcik sangat ke?isk isk




aku kua jalan-jalan kat mall duduk-duduk kat kerusi adela pakcik tego.yakk,da tua-tua lagi nak sweetalk.geli tahu.miang gila babi.siap letak tangan kat paha.gelenya aihhh!




aku kenal sorang pakcik yang buat kete sewa.kalo balik kuantan jek mesti die ajak gi air terjunlah,pantailah.pakcik oke.pakcik.kalau lelaki muda tampan bergaya mestilah aku setuju kannn.ahahahah.




dulu pon aku ade kenal lelaki tua.bukan pakcik lah around 30++ belom kawen.katenye nak amek aku jadik adek angkat.setiap bulan topupkan bagi duet.bagos sebab senang aku lah.haha.sekarang da kawen pon.takde da topup-topup.semoga bahagia pijat. :)





kan.takde pon lelaki muda nak menego. -.-'  satu aku nak tanya.








tua sangat ke muka aku?hahahahaha








sampai takde pun lelaki muda bergaya nak tego.wawawa.nak kene transfom jadik ape ni?nyanyanyanya





bia muke tue janji hati mude.hahaha

4 comments:

Anonymous said...

kesian aokk ahahahhahahahahaha

great tonyeau said...

hahaha.xpelah.yang penting aku tahu aku maseh cun mude begetah.wawawawa

Mya Monica said...

hahahahha..sangtt tua okeh~

great tonyeau said...

haha!setan ko!takpe2.nak pegi buat plastic surgery.wawawa