follow?oh,my pleasure.

Tuesday, June 7, 2011

gemuk dan mencarut.

saye sedang gemok sekarang.dan rase nak mencarut.dem!





saya gemuk dan saya langsung tak oke.




am i obsessed?yes i am!memang aku obses gila doh kalo berkaitan dengan berat badan,gemuk-gemuk ni.sebab aku penah gemuk dulu.dan sumpah aku tak mahu taknak takmboh kembali menggemuk sebegitu rupe.nanak.nanak. T____T







bile tengok gamba lame rase nak bako-bako.nyanyanya




see.ape yang nak di see?aku nampak same jek dulu dengan sekarang.see?tu lah yang kene see.SAME.i need to diet.tapi sekarang kat rumah.oh dem.konfemlah diet akan gagal dengan jayanya.thanks to pra klinikal kerana berjaya menggemukkan aku. :(



selua jin.ketat.tshirt.ketat.rase macam nak pengsan tahan napas takot nampak perot boncet.semalam mak cakap.


kakcik pon nampak macam berisi sekarang.


oke.fine.babai  (-..-)'







berusehe sampai bejaye.kalo tak bejaye nak unifom macamane. 

6 comments:

ZJ said...

same kes. skrg tgh down sbb dah gemok2. arghh. but u r lucky, awak tinggi, so tak la nampak gemok. still ok. :)

akubukankau said...

ngehngehngeh...mush tinggi yee

great tonyeau said...

oh noooo tina!i'm the shortest person in my family among my friends.lupe nak cakap gamba tu memang nampak tinggi.efek kamere semate.nyanyanyanya

great tonyeau said...

umi aku memang tinggi dengan budi bahase.muahahahahahaha

CintaZulaikha said...

berusaha tuk teros berdiet...caiyok...

great tonyeau said...

tapi sekarang kat rumah.macam mustahil jek nak diet.huhu