follow?oh,my pleasure.

Tuesday, June 14, 2011

kembali ke sekolah.


ayuh kembali ke sekolah!


nyanyanyanya.tadi aku joging lagi.selalu joging takde orang pon atas jalan.kire joging dalam keadaan aman sentosa lah.ade pon cume 2,3 bijik kete plus beberape orang pakcik tue yang joging.tapi harini aku joging.fuh fuh.penoh kete moto basikal van bus atas jalan.memang meriah.





hari ni hari kedua budak-budak masok sekolah semua.macam-macam care pegi sekolah yang aku tengok tadi.ade yang naek van sekolah,naek basikal,mak bapak anta,paleng best ade yang naek moto.wowowowowo.motoooo.




aku ingat mase aku sekolah dulu.maneade budak gi sekolah naek moto.paleng hebat pon naek basikal yang besa tu.ape tah namenye.basikal racing.wahahaha.yang ade palang kat tengah tu.bagi budak laki tu yang naek bmx tu memang paleng stylo lah.tapi zaman aku pon jarang lagi budak yang naek bmx.basikal tu mahal.ni sekolah rendah lah.sekolah menengah taktau.




tapi mase aku sekolah dari sekolah rendah sampe sekolah menengah memang tak penah merase naek basikal.bukan takde basikal.tapi entahlah.adik-beradik aku dari abg sampe adek aku semue naek basikal gi sekolah.seriushit.aku sorang jek yang beranta berambik.tapi dulu bengong-bengong.bapak aku amek dari sekolah aku da pon selamat naek bus.kesian bapak aku.hahah.kononnye nak merasa balik sekolah dengan kawan.poodah.bazir duet betol.




lepas tu mase sekolah rendah jugak aku tingin sangat nak naek bus sekola.kononnye barula dapat baek-baek dengan kawan-kawan sekolah.baek hangguk ko.takde maknenye.ayah da nak anta duk mengade-ngade nak naek bus.tapi memang tak dapatlah.dari bayar duet bus tu baek beli wane luna 24 batang untuk aku.hahahaha




mase sekolah menengah sekejap dekat sabs dulu ayah aku selalu hantar naek moto.bayangkanlah sekolah tu kat tengah-tengah bandar oke.bapak aku tak bagi jugak naek bus.sanggup die hantar amek dari rumah setiap pagi petang.kenape aku pon taktau.wuwuwu.kan kat bandar mestilah ade traffic light.kalo time merah jek mesti bapak aku benti kat kawasan yang teduh macam bawah pokok ke,bawah jejantas ke.takot panas.sweet kan?macam glukos.




tapi mase tu aku malu.yela sebab semue orang pandang.selalu aku mecok-mecok kat ayah.huhu.kesian kesian.lepas 2 bulan ayah hanta ayah amek last-last aku dapat offer gi mrsm.takde dahla ayah nak anta nak amek dari sekolah.semue kene buat sendiri.yelah jauh.kene lah BERDIKARI. :)





sebab dari fom 1 aku kene campak jauh-jauh sebab tu aku fcuk budak-budak yang dah tue bangke tapi still nak nanges-nanges time kene masok ostel or watsoever.saket sikit mengadu kat makayah.hello.kau da tue lah!





ini spesis yang kalo bole tanak balek umah.wawawawa.





kerinduan.fullstop!

No comments: