follow?oh,my pleasure.

Friday, June 17, 2011

takut lah!





semalam aku tengok cite karak.alah.cite melayu.antu camane lah sangat kannn. *ini sebelom aku tengok.



lepas aku tengok.fuh fuh.teringat-ingat aku kat makcik ni.










sialan.takut tahu.takut.nak tido pon aku teringat.




encik.boleh tolong sayaaaaaaaa?



dengan suare yang eww.eww mengerikan bagi insan lemah semangat macam aku ni.ish.memang menakutkan oke.tapi ending cite ni sedih.hampir menangis juga aku yang berhati lembut ini.wuwu.




oh ye,semalam nak gi jamban adik aku kene stay kat dapo.nak tido pon adik aku kene tunggu sampe aku tido.wahahaha.




aku suke cite hantu tapi aku tak bole tengok esp yang melayu ke indon ke.sebab bahase tu aku paham.aku jadik teringat-ingat.tapi nak tengok jugak.lepas tu.biaselah.tido dalam terang.wawawa









alhamdulillah aku tak penah nampak or dengar pape yang macam hantu.TANAK!

No comments: