follow?oh,my pleasure.

Saturday, June 18, 2011

janji!

hai tawan-tawan.tawan-tawan cihat?cemoge cihat hendaknye.tahu tak sehari due hari ni aku makan macam setan?tahu tak?makan dan makan dan makan dan makan.lepas tu rase bersalah like 'kenapela aku makan tadi.padahal bukan lapar sangat.dem.dem.' bukan sekali due,4,5,6,7 kali perasaan begitu.bile aku cakap kat inche kecik die cakap..


 'xpela,bukan makan banyak pon.takpe,gemok pon takpe.'


sangat takpe kan.heeesh



perot aku ni da tahap membimbangkan da ni.naseb baek cuti sebulan.kalau 4bulan macam uni tu?tak ke membelon aku dekat rumah?wuwuwu.tapi yang pelik semue yang aku jumpe cakap aku kurus.buta ka?tapi hihi.hihi.suke jugak.hikhikhik. *gelak menggedik.hikhikhik




oke.aku nak kuros.minggu depan setat diet yang betol-betol.aku nak selim macam korangla!tahu tak.nyanyanya.disebabkan ade azam tu harini aku melantak habis-habisan like hell.makan nasik 2 kali.makan 2 bijik bontot ayam.sebijik mempelam dan paleng bes sebijik durian.heaven tahu?wahahahaha






kenape entry ni rase macam gedik jek.-.-'

No comments: