follow?oh,my pleasure.

Saturday, May 14, 2011

sudah setahun.nyanyanyanya.


entry ini disertai dengan bunyi-bunyi damai lagi indah.disertai dengan bayu-bayu tiupan angin petang.sangat romentik.memang.

semalam 13/5/2011.sudah setahun aku berkenalan eh bukan,berhubungan sulit dengan inche kecik.kenal dah lame.mase matrik.ala.tahu,tak lame macam korang da 7ratus tahun bekenalan.becinte lame-lame pon kalau tak setie tak gune.aku setie.betol.tak tipu.setakat ni la.haha.

tu je nak cakap.semoge hubungan sulit ni akan terus berkekalan hingge mati.paleng tak pon hingge anak cucu.sebab aku rase umo aku takde la panjang mane.so sampai anak cucu tu da kire panjang da tu.besyukooo.nyanyanyanya.

hoi!baru setahun da nak kecoh!
hoi!suke aku la!blog aku!nyanyanyanya

kenape aku tak cakap aku tak sayang die?sebab die penyabo.memang sangat lah kan.hahahaha.terima kasih sebab sangat sabo dengan orang gile ni.haha.


kalau kite takde jodoh semoge kite kawan sampai mati.deal aaa.haha




gamba edit supaye nampak mude.tenyate hang muke tue yang.nyanyanyanya. :P







nyanyanyanya.jiwang.jiwang.nyanyanyanya


2 comments:

Fadilah Rahim said...

awhhhh, sweetnye mussssss :D

happy anniversary? :D
heee

miss mush said...

haha.yup2.baru setahun.wawawa