follow?oh,my pleasure.

Thursday, May 12, 2011

aku cuma nak menulis.



kenapa aku nak menulis?kenapa aku buat blog?aku menulis sebab aku rasa nak menulislaaa.aku tulis ape yang berlaku sekeliling aku.bukan tujuan nak suro korang butthurt.terasa bontot or terasa hati.aku tules ape aku rase nak tules.aku tules ape yang aku rase.pasal sekeliling aku.pendapat aku.fikiran aku.pandangan aku.*bajek macam ahli politik pulak pendapat-pendapat.hahah. mungkin ade kene mengene dengan kawan-kawan.boifren-boifren.chegu-chegu.artis-artis.sape-sape jek yang amek perhatian aku.pasal aku sendiri pon ade apeee.pasal ape yang aku ko kite buat yang aku rase salah.yang aku rase betol.yang aku rase patot.yang aku rase tak patot.tapi aku tak butthurt sebab aku sendiri yang tules.kalo ape aku tules ni buat korang terase,tak semestinye aku tules pasal korang.sebenanye pasal aku.haa.terasa,maknanya korang buat.tapi,jangan nak melenting.sebab itu pandangan aku.ape aku cakap ade kene mengene dengan aku jugak.aku buat jugak.bukan aku cakap aku tak buat bende-bende yang aku cakap tu.sekadar overview ape yang kite buat.bukan nak jadik pakar motivasi wadeheck.bukan nak bajek hebat macam blogger terkenal.cume nak menules.dulu cite-cite nak jadik chegu bm.ngehngeh.jangan nak emosi dengan tulesan sebab ni cume tulesan.jangan nak bergaduh sebab tulesan sebab ini cume tulesan.


bak kate kawan aku,menulis pon pakai jiwe.kalau takde perasaan nak menules,lebih baek membace. :)






ni bukan aku.

No comments: