follow?oh,my pleasure.

Friday, April 8, 2011

selamat hari tua!

hai hei hoi
salam 1 malaysia.

8/4/2011
hah,tu tareh hari jadik aku.ha,cepat-cepat wish.kehkeh.aku tak letak dalam info fesbuk sebab nanti banyak sangat noti aku dapat.bukan belagak femos,cume saje tanak penohkan wall dengan "HB,selamat hari jadi,selamat hari tua".orang yang tak penah kite kenal pon akan wish.orang yang tak penah say hi pon akan wish.so,dengan secare langsungnye wall kite akan penoh ye anak-anak.jadik malas pulak nak bukak satu-satu noti.lagipon kalau orang ingat,takde dalam info pon orang akan wish.ye dok?cait,macamla aku ni sape nak orang ingat-ingat.beday orang pon aku tak ingat.kehkeh.maapla naa.

so beday aku taon lepas dapat kek.taon ni pon dapat kek.dorang plan seprais.macam biase aku kan hebut macam albert ensten.mestilah taw korang ade seprais.kehkeehke.terima kasih kawan! muahmuahmuah!


ini kek taon lepas.sedap!


ini kek taon ni.double triple sedap!


lagi..aku dapat kad.tapi tak amek gambo plak kad tesebot.trimas la anak-anak.korang buat mak terharu.rase disayangi.wah3.

dan hadiah yang aku dapat dari inche kecik sangat comel.rase nak ciom-ciom.pelok-pelok.giget-giget.tapi wane puteh.sket ari mesti koto. T.T



kepale panda tu.kepale panda tuu. <3



terima kasih kepade semue yang wish beday saye.saye rase sangat teharu sebab maseh ade orang yang wish thru fesbuk walopon takde info.rase diingati walopon saye seda siapelah saye.terime kaseh mak ayah mukmin kakngah dan paleng penting abg dan kaknor yang tak sangke ingat beday saye.kihkih.terime kasih untok kad dan kek korang.terime kasih untok panda awak.terime kaseh untok wish yang same dari 2 orang twisties.terime kasih untuk ucapan dari krusti yang diikuti dengan *lambang lev-lev.terime kasih semue.saye sayang awak-awak semue.muahmuahmuah. :D




http://www.emocutez.comaku rase sangat happppppyyyy! 









4 comments:

Azwa Mohamad said...

hepi befday dear!!!! wow, best giler kek dia, jeles neh.... heheh

great tonyeau said...

tq!hehe.memang sedap.sorila,da abes.tak sempat nak tinggal untuk miz. :P

CintaZulaikha said...

slamat ulang tahu dear~~moga dipanjangkan umor dan dimurahkan rezeki..:)

great tonyeau said...

tq3.adiah xde ke?kehkeh. :P