follow?oh,my pleasure.

Thursday, April 7, 2011

kau punya pun tiruan?

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.

tadi aku bace paper kosmo.tekejut tengok ade bite pasal telor tiruan.ye,telor tiruan.telor pon ade tiruan.hebat kan?aku baru taw.korang taw?mesti taktaw jugak kan.kan.kannnn.heee




dah abes bace pasal telor tiruan aku selak-selaklah muke laen.lagi cite pasal barang tiruan.air zamzam tiruan.korang taw air zamzam?kalau tak taw tanye ustaz maseng-maseng na.sebab aku takot salah fakta.yang aku taw air zamzam rasenye payau.ade banyak kasiat.tak pecaye?tanye uztaz korang.hee

hebut orang sekarang.semue bende bole buat tiruan.ingatkan kasot crocs je ek yang ade tiruan.wah3.betambah-tambah tekejut bile aku tengok video petandingan ratu chantek pundan tu.sebenanye rase tegugat pon ade.dorang lawo ooooo. uuuuuu.http://www.emocutez.com


kalo nak tengok bole klik sini.


makaih,semue pon tiruan.aku konfem kalo lelaki tengok dorang,sure-sure akan cair,tergode,terpikat.bile bukak sore jeeee.ewwww!


tengok,tengok.banyak kan cerite pasal barang tiruan sekarang.dari kasot,sampe makanan,sampe jantina pon tiruan.emm.emmm.so aku wonder,barang korang tu ori keeeeee?kehkehkeh.

no heart feeling naa.






seriesli.aku wanita sejati. :D





jangan jadik tiruan.jadiklah diri sendiri.sebab diri sendiri tu adelah yang paleng baek.