follow?oh,my pleasure.

Monday, April 11, 2011

kenapa semua suka dia?

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.

ini entry busuk hati.

hari ni aku nak bercerite tentang rase pelik.musykil dan ade jugak sedikit jeles.tak puas hati dan busok hati.mengenai kau.ye,kau.kau tahu sape kau.

aku tak tahu kenape bole dikatekan semue orang suke ko.nak kate ko kiut sangat aku rase takdelah kiut mane kalo nak dibandingkan dengan sinchan ke chibi maruku chan ke ape-ape chan lah.tapi entah kenape semenjak 2 menjak ni kat mane-mane mesti aku nampak ko.dalam bilik,pasaraye,kelas.ah,merate-rate lah.nak kate aku angaukan ko,tak mungkin sebab aku bukanlah suke sangat dekat ko.

bagi aku ko ni takde lah kiut sangat macam yang ramai orang cakap tu.dahlah hitam,mulut pulak tak reti nk tutop.terngange jek.ko ingat ko comel?kalo aku search dekat inche google pon melambak muke ko.sekali aku taip name aku tah muke sape-sape yang kua.aku kalah dengan ko.tu yang buat aku bengang sangat tu.macamlah ko comel sangat.huh!

aku sendiri tak tahu sejak bile ko jadik pujaan ramai.ade orang kate kecomelan ko mengalahkan justin bibir.aura ko nampaknye lagi kuat dari aura mawi.walo macamane tak suke pon aku pade ko aku kene jugak terime hakikat.ko memang femes.dan aku maseh mencari jawapan kenape semue orang suke ko...
...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...








domo kun!


macamane aku cakap ko tak comel pon peminat ko mesti cakap ko comel.so,kire comellaaaaa. (ayat terpakse)




antare peminat susah mati domo-kun.name die dinamo.






wah3.pencabulan domo.aktiviti dalam kelas.haha



ko jangan nak bangge sangat la dengan kepopuleran ko tu.1 hari nanti ko pasti jatuh!hahahahaha





comel panda aku lagi.hahaha.



bukan peminat domo

7 comments:

nelly said...

sebab comel !!!

Darl Eika said...

natee, gambo aku ngun domo y len ade lgi cntik.bkpe dok mintok.. ;O

CintaZulaikha said...

kihkihkih...jeles ya amat nih~

miss mush said...

nelly . comel kewwww.haha!xla.bagi aku tak comel pon.mulot terngange.mintak penampo.haha. :P




ikan . sebab yang ni nampak sangat kegersangan ko tehadap menatang ni.kehkehkeh



cinta . jeles?xdelah!xpuas ati jek.kenape ramai sangat suke die.hoho

LindaRahim said...

hihihi...

natty_gurlz said...

hahaha. macam2 la awk ni. igtkn sape la tadi. hehe

miss mush said...

linda . hehehehehe. :P



natty . hoho.saje bikin panas.bukan sape-sape pon.haha