follow?oh,my pleasure.

Saturday, April 16, 2011

entry panjang sangat-aku kawan dengan artis.

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.

lame jugak tak apdet blog.rase rindu pulak. (ayat biase blogger)haha

hari ni aku nak bagitahu,nak cerite pasal kawan aku.die bukanlah seorang artis tapi bole la dikatekan seorang artis.sebab die hot.ade ciri-ciri model kurang tinggi.die chantek.mempunyai kaki menawan dan pakej yang mantop.blablabla.haha!da lame da aku kawan dengan die ni.dulu kawan baek.rapat ah.mase sekola tingkatan 4 lah aku rapat sangat dengan die.dulu aku xde boipren.balik umah meset macam ade boifren.padahal meset die jek.meset memang tak penah bosan.sebab die lawok.macam badul sikit-sikit.

die kecik jek orangnye.aku berangan nak bodi macam die.ala-ala engelina jolie.tapi mane bole.die tu memang da sejak azali kecik.pendek pulak tu.aku pon pendek.tapi tinggi sikit la dari die.haha.mase sekolah kitorang banyak buat bende same-same.dan bende yang  kitorang buat tak penah ade yang tak melanggar peraturan sekolah.

ko ingat lagi tak kite ponteng tanak gi usroh then melepak kat tangge?lepastu kite 6orang panjat pago gi pantai.pastu kite meniarap kat gelanggang takot cegu najib?pastu ponteng prep?pastu ponteng rokol?pastu.pastu.pastu.ah memang banyak buat keje jahat.semue sebab aku tepengaroh dengan die.haha

aku ingat mase aku gi robotik aku tak meset ko.tapi aku meset ainu.ko cakap kat sha aku tak meset pon ko.pastu mase aku balek ko masam jek dok tegolek-golek atas katil.haha.sweet.macam chewingum.tak sangke ko begitu.haha.siap aku datang nak pujokla konon.pastu ko cakap "takde papela." hahahahaha.ko tak ingat kot.tapi aku ingat,wah3.

ko ingat tak kite selalu rekod suare nyanyi lagu?nyanyi-nyanyi pastu gelak macam setan.ko gelak memang macam setan.sebab tu aku suke kawan dengan ko.ko tak plastik.aku simpan lagik.tapi sayang tepon tu rosak.ade lagi.video ko jadik anak,aku jadik mak sambel potong-potong kulet limau.ko tak ingat kot sebab video tu da lame.ade ngan aku tapi tu la.tepon tu pulak kene rembat.nampaknye kite takde jodoh.

banyak lagi bende yang kite buat.tapi aku tak bole nak recall skang.ha,1 lagi.aku ingat.hari ke7 pose mase fom4 ke fom5.tibe-tibe kite tak becakap.kite tak becakap sampe lah abes skola.aku tengok muke ko macam cilake mase tu.rase nak tampo-tampo.kenape tibe-tibe jadik macam tu?selalu bebudakni tanye aku.salha mane.salha mane kalo aku gi mane-mane.sajeje dorang tu.bukan tak tahu kite gado.haha.lepas tu maseng-maseng nak kerek sebab dapat baek,rapat dengan ko.ko tahu tak ko tu idola ramai.ramai nak kawan dengan ko.

tapi aku teharu.penah sekali ko tetido siang kat bilik aku.lepas tu bangun-bangun ko tanye rumet aku.
"mus mane?" wahahaha.sayang na ko kat aku.haha

lepas sekola kite meset balek.ko cakap aku yang buat muke celake dulu.caitt!rupenye takde sebab.semue salah paham kot.tak pasal-pasal masam muke setahun.haha.biaselah budak-budak.hal kecik pon nak gado.buduh.

mase aku masok matrik kite still meset-meset.aku cakap kat ko orentasi kat matrik macam sial.ko cakap ilek ah.pastu ko masok uni.ko plak meset aku cakap orentasi macam sial.apeni.apeniiii.haha.lame-lame lepas tu kite da tak meset.aku tengok ko bahagie jek kat sane.aku pon dengan hidop kat sini lah.ni pon aku baru ade nombo talipon ko balek.punye lame kite tak kontek thru talipon.isk isk.


bagi aku ko ni chantek.oke,itu tak bole dinafikan.lebeh-lebeh lagi tang kaki.kaki ko memang menawan.sumpah aku tipu.ko sangat jujo dan kadang-kadang sampe saketkan ati orang.the best.the best.haha.ko ade gaye sendiri which aku adore.ko ade boifren macam brat pitt.oh ye.lupe ko macam achaaaa.haha!


same kan?err.kenape gamba ni macam tak same?haha



whoaaa.ko rindu aku tak?haha



farewell.semoge ko teros bejaye menjadi insan begune.sepuloh tahon lagik kite jumpe na.ilebiu.haha



ko ingat tak kite tido umah yuni?pastu mak die bagi doploh hengget tu?hahaha.tq makcik!




4 comments:

Anonymous said...

Ahahahahahahahahahahahahaahahaahahahahahahahha!!
Ape ni do.apesal sedeh no ayat last tu.hahaha
Apesal aku merajok guleng2 atas tilam?sbb msj ainu?bile mase?haha.apesal kite tak tego sampe aher?apesal aku tak igt?hahahahaha!
Lawok.aku dulu mane ade stick fren.mase tak kawan ngan ko ngan sape je aku kawan?arrggghhh!tak igt!haha

great tonyeau said...

hahahaha.buduh!daso budak xsedo diri.da femes jadik artis bole ko lupe yek!bla la!hahahahaha.padahal merajok.haha.xcaye ko tanye nad.sampe tanak cakap dengan aku.lepas gi lawat gefren miji baru kite gelak2 balek.hahaha

Anonymous said...

Hahaha.ape point aku merajok sbenonye?ahahhaha.bodo gile.apesal we?sumpah xigt

great tonyeau said...

hahaha.mane aku tahu.sha kate sebab aku tak meset ko.lalala.aku tahu ko rindu.janganla begitu.ahahahahah!