follow?oh,my pleasure.

Wednesday, March 2, 2011

you've been tagged!

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.
currently im in kuale lumpo.
rombongan cik kiah ke sini3.

tadi blogwalking,jalan-jalan dan rupenye da di tag.

***

1. adakah kau rasa kau HOT?
yes!and im cold too!

2. upload pic kau dari PC sekarang jugak!



3. cerita la pasal gambar tu
dekat city plaza.makan tomyam maveles dengan ika.sedap gilak!

4. bila kali terakhir kau makan ayam?
emm.pade pagi tadi.ayam dalam mihun.walopon kecik,ayam jugak kan!ngehngeh

5. lagu terakhir yang kau dengar
thinking of you.katy perry

6. apa yang kau buat selain menyelesaikan tag ni?
blogwalking sambil denga ika bedengkur.haha

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
kat umah,kat kampong.chipek!

8. tag lagi lapan orang!


9. siapakah no 1?
itu lah rumet aku.da 3 sem 1 bilek. :)

10. kutuk cakap sesuatu pasal no 5.
die ade kemba.jeles!

11. orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
emm.currently die ade crush dengan mr.S.ngehehe

12. bagaimana pula dengan budak no 4?
die ade hubungan dengan inche tinggi!

13. pesanan buat no 6?
keep following my blog.hoho

14. Kata kata cinta untuk no 2?
eewwwwwww!!!

15. adakah no 7 dan 8 mempunyai persamaan
dua-dua perempuan
dua-dua sama umur.20 tahon.hahah

16. berikan 5 perkara yang kau tahu pasal no 1
: name die fatin atiqah
: die dudok kuantan!dekat ngan umah aku.
: boifren die name ah miaw
: die bakal medical assistant.same ngan aku jugak!
: seksi.aww.awww.hahaha

17. persamaan antara kambing dan lembu
due-due ade 4 kaki.

18. perasaan ketika jawab test ni.
semudah a.b.c.takde soalan lagi susa ke?haha

19. adakah kau tahu Rizman itu sengal?
tahu.bukan setakat sengal.biol juge.ish.ish.ish

20. Gay or Les?
normal!

***

oke.selamat mengetag orang!





2 comments:

Nier Zecter said...

hehe..thanx sudi buat :)

miss mush said...

u r welkam.jawab my question loh!hee