follow?oh,my pleasure.

Monday, February 28, 2011

kenape pompuan suke amek gamba dari atas.

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.

sekarang aku dalam kelas.
tapi takdak cegu.
jadik aku amek mase yang ade ni nak hapdet lahkan.

hari ni kite akan bercetire pasal gaye amek gamba.
yelah.macam2 orang,macam2 care hamek gamba.
muncong-muncong lah.kenyet-kenyet mate lah.jeler-jeler lidah lah.

oke.dats not the point.
korang perasan tak kebanyakan pompuan ni biase amek gamba dari atas langet?
yang amek gamba nampak kepale saje tuu.
selalu kan?

kenape agaknye kami suke amek gamba begitu?
sini aku bagitawww.


***


gamba dari depan.


ha.bagi yang bemuke bulat,gamba dari depan bukan pilehan terbaek.
kan acu kan!
nampak bulat dan sangat bulat.
kalo muke panjang macam aishwarya rai.
fuh,kami xkan amek dari atas sampe bile2.
HAHA
lagi 1,kalo amek gamba macam ni,nampakla keaslian muke kite.
mate sepet ke,hidong gajah ke apeke.apeke.


gamba dari bawah.


ha ni ha gamba dari bawah.lawo?lawo?lawo?
nampak abes semue.idong gajah tu.uppps!
siap nampak 2nd dagu lagik.uppps lagi!
haha.
gamba dari bawah memang bukan.bukan.bukan pilehan wanita.
penah tak gefren korang anta gamba dari bawah?
aku tak penah!haha


gamba dari atas.


see?see?see?
mate sepet bole jadik beso.
muke bulat bole jadik panjang.
idong beso pon kadang2 bole jadik mancong.
2nd dagu?
hello.i kuroslah!
haha


***


ha.itu lah sebabnye kenape pompuan sangat suke amek gamba dari langet.
nampak chantek kononnye.
up siket market.
wiwit!haha


kalo amek gamba dari atas bole tunjok lurah!hahahahahaha



p/s : sape-sape nak amek model saye untok iklan anda,bole tinggalkan link di kotak komen.haha



4 comments:

chenta hatiku said...

dats y la npe i ske amek gmbo dr atas..hu3

miss mush said...

haha.yela tu.taw sangat.sampe mate tebeliak.haha!

Mya.. said...

macam2 la..tapi apa yg koo ckpp tuu semuanya betul~~~~~ ewah2..

miss mush said...

haha.betol kan.betol kannn. :D