follow?oh,my pleasure.

Wednesday, March 2, 2011

kejamnye insan bename MAKNUSIE.

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.
aku baru balek dari jalan3 sekitar kl.
kl tuu.macam bagos.haha

ni sedikit gamba pejalanan kamik.

dengan bende bajek cool.boo!

besame model mucnah muhcee



kissing the bear for aleesya sofia. :)

acu cube try test spek.wiwit!


oke.dats not the point sebenanye.
wani.aku xhapdet cetire pasal outing kitorang.
others will hapdet kot.
ngehngehngeh


***


tadi aku belek3 emel.
dapat 1 bende mengerikan.
ngeri.sangat.sangat.saaaangat ngeri.
nak taw?
meh aku tunjok.

amaran keras bagi yang cepat geli.gambar yang bakal dipapar tidak seswai untok anda.sile besedie mental dan fizikal.

ini kesah kanibalisme yang dipercayai berlaku di china.
mangse adelah sorang pompuan yang berumo 20 tahon.
mangse dibogel,dipotong2 dan dilapah dengan rakus oleh insan yang tak berhati perot.

lehet dipotong.darah gile memancut.


perot mangse dibelah2.nampak isi perot nokk.


dan ahernye mangse dilapah sebelom dibuat laok.


***


so how.ade rase geli anak tekak tak?
aku ade!nak muntah oke.
sangat kejam semue ni.
aaaa!!!


p/s : don't ever try this at home!


2 comments:

Unknown said...

euw! kejam sungguh..bodoh org ni yakhs!!!!!

boncheat..hehe...saya ada tag kamu post...jenguk2 la yerr

http://keykho.blogspot.com/2011/03/tag-dari-anne-nurain-v.html

great tonyeau said...

yes.sangat.sangat kejam.geli!huhu.ok kokok! :)