follow?oh,my pleasure.

Friday, March 18, 2011

siapa suka baca majalah mangga?

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.

siape suke bace majalah mangge?alaa,mangge.
bukan mangge yang orang buat colek tu.mangge yang biase ade gambo seksi-seksi-seksi tewwww.
kat umah aku banyak.tah dari mane datangnye.
bile dah ade,aku bace lah.bile dah bace,mule la nak becakap pasal majalah tesebot.
esok aku cite pasal majalah farmakologi plak na.err.err

korang biase bace tak?tipulah kate tak kan.dari kecik aku tengok majalah tu.
tapi mase kecik aku suke bace katun-katun dalam tu.tapi skang tak dak dah.
orang dah tak suke bace katun.lawak bodoh katenye.
sekarang lebeh kepade gosip3 terkini.
biaselah.malaysian suke gosip.
mane aku taw?aku pembace mangge ok.setiap bulan pon ade kat rumah.

dalam banyak-banyak majalah aku rase majalah mangge ni memang laen dari yang laen.
mane taknye,majalah laen mane ade segmen berenang untuk sehat.
aksi-aksi tunjuk lurah.itu mesti.mungken tak laku kalau takde nanti.

tapi aku salute artis-artis dalam mangge.semue sporting.biaselah.tuntutan kerje.

tadi aku tengok beautifulnara.jadik topik gamba artis seksi dalam tu.
apedehal abg nara.itu biase.
ok.itu jek aku nak cakap.
babai


exam oh exam oh exam oh exam.grr



6 comments:

Cik Nathrah said...

betollllllllllllllll! mesti ade part artis lelaki bergmbar tak pakai baju kat kolam and pompuan pakai seksi nampak lurah berpeluk sakan dngn artis lelaki. ceh ceh

great tonyeau said...

eh eh.ni mesti fan besaaarrr ni.taw taw jek. :P

kalau takde semue tu tak laku kot.huhu

Henry Zackery said...

SAYA SUKA BACA !! hehe
Artis VS Polis

great tonyeau said...

siyes?eww.ewww.mesti suke part berenang untuk sihat kan! :D

syafiqa said...

org kata mangga ni majalah playboy
malaysia.yeke.
tp dulu time remaja baca gk.
mmg seksi seksa. -.- meluat tgk.

great tonyeau said...

playboy malaysia?eh eh.gamba laki seksi pon ade.kire majalah playboy and playgirl lah. :P

pose2 dalam tu da macam artis mat salleh dah.huhu