follow?oh,my pleasure.

Saturday, March 26, 2011

lobak cepatkan period.

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.

anda susah period?period tak teratur?cube ni!

entry ni khas untok pompuan dan wanita sahaje.tapi kalau laki nak bace pon ape salahnye.tambah pengetahuan. :D

penah tak korang ade masaklah dengan kitaran haid korang?period lambat ke,2 bulan sekali ke.3 bulan sekali ke.aku penah.tapi takdelah sampe 2,3,bulan sekali.just 2,3 days lambat.so nak suro darah tu kelua dengan cepat dan lancar aku pon beli la air coke,makan nenas.yelah,denga cite makanan-makanan ni bole cepatkan period.tapi uh,tak jadik pape pon.still xperiod jugak.dekat seminggu jugakla period lambat.da tanak kua tu aku buat bodo jela kan.tapi kebetulan at the same time kawan aku pon tak datang bulan jugak.maseng-maseng pon da risau tak datang period. *yelah period tak betol ni orang kate tak subo. =.='

hari-hari diteroskan seperti biase.waktu makan aku makan nasik goreng.dalam tu ade lobak.walopon aku tak bape suke lobak,tapi dalam nasik goreng tu kecik-kecik jek.so makan jela.and guess what?dalam lebeh kurang sejam lepas tu aku period.yeah subur!

tak pecaye?oke.disebabkan aku eksaited dengan pekare ni aku pon surola kawan aku pon cube.and and and.esoknye die pon period.yeah.kami-kami sangat serunok kerane period.kami subur oke.kami maseh berpeluang mempunyai sedozen anak termasok anak tekak,anak baju dan anak kuceng. :D

kawan aku yang mempunyai masaklah tak period selame lebeh kurang sebulan ni makan lobak kecik-kecik tak bape jalan.still tak period.then die pon beli jus carrot yang dalam kotak tu.yang just carrot.bukan carrot susu,bukan carrot milo.and hell yeah.esoknye die period.kebetolan?mungken.tapi da 3 orang buat dan 3-3 jadik.ape kate anda cube try test?kalo jadik,taniah!kalo tak jadik.err.errr sile cube sebentar lagik.haha

oke lah.tu jek nak share.ini cume bedasarkan ape yang aku lalui dan lakukan.bagi yang nak cube,dipersilekan.yang tanak.jangan cube lah.takot nanti jadik laen plak.takmau tanggung.takmau tanggung.


berangan jadik model.HAHA




tak salah mencube kan?(^,^)vv





11 comments:

Miz Novexx said...

takot la kalo asyik pe0d jer... ngehehehe

great tonyeau said...

haha.takkan la sampe asyek peod.datang pade masenye lah. :D

Miz Novexx said...

owh... ok2,heheh
good inf0 dear!!! ;)

great tonyeau said...

try taw!ngehehehe.tq for reading. :)

Anonymous said...

owg pown lambat period neh.. isk takut x subur la.. hahaha

great tonyeau said...

cik anon . hah,cubelah makan lobak.cubelah.cubelah.oastu bgtaw na jadik ke x. :D

Anonymous said...

lobak merah ke lobak putih?

great tonyeau said...

lobak merah. :)

Anonymous said...

After two hours...it worked
Thnx for sharing her :)

Anonymous said...

My period was 7 days late. i tried your method. It does works! haha thanks you!

Anonymous said...

it's work for me too. darah ciput bila buang air je keluar. dah hari ke 15 pulak tu, terbuat sup ayam letak lobak merah. lepas tu jumpa pulak blog awak nie. kenapa tak jumpa sebelum nie. haha. thank you ya.