follow?oh,my pleasure.

Friday, March 4, 2011

hello.hello.im HANA TAPORA.

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.

harini kite akan becetire pasal hana tapora.
upps.bukan hana tajima.
hana tapora.
sape die tu?
haha.meh sini aku kenalkan blio.

mule2 aku nak cite pasal hana tajima.
ade orang yang xkenal blio.
kemaren aku tanye kawan aku,die cakap.

"sape hana tajima?mesti xfemes kan.i kenal pereke fesyen antarebangse je."

eww.hana tajima pon femes u olls.
hahah


this is hana tajima


blio punye fesyen tudong memang sangat3 adorable.
messy,but nice.
dan 1 malam aku pon carik3 la video tutorial care2 nak pakai pashmina macam blio.

dan haselnyeee.
hahahhahahaha.

lets take a look!


***


owns opinion: macam harem!hahaha.ni memang stail minah nak gi paso.messy and ugly!haha


faten cakap ni chantek.padahal tah ape yang aku belet.haha


yeah.ni konon2 macam hana tajima lah kan.kan macam same kan ekor tudong aku dengan ekor tudong hana.hahaha


***


walopon da ade tutorial depan mate.
nampak satu2 step care nak pakei.
still.susah.susah.susah.
tak reti lah.
tapi teringin.

hana tajima.please come here.
and teach me how to wear those pashmina.
come hereeeeeeee.

dan disebabkan keingenan itu.
ika pon panggel aku hana tapora.
maksod name tu?
hanye kami yang tahuuu.
ahhahahaa.

so from now on.
call me hana tapora!



p/s : sket hari aku femes jangan jelos.hahaha



No comments: