follow?oh,my pleasure.

Thursday, March 10, 2011

giant beast dan islam.

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.
tadi aku kelua.hoho.
dengan sape?dengan die ni ha.


wah3.gamba curik.  :D


blio ni kezen aku.kami jalan3 gi megamall tempat budak2 baru nak membesa datang tunjuk hebat.ah,hari ni hari kames.orang yang ade dalam tu bole dibilang dengan jari lipan.masok2 mega jek teros gi tengok tiket wayang.konon2 lepas makan nak tengok wayang.kalo ikot spupu aku ni blio nak tengok big momma.cambes.tapi terbaek.cite tu takde kat mega.ha?apenii.cite ni patot kua harini bole takde.kate inche jage tiket.

"entahlah bang.kalo mega tak amek cite tu,biasenye ecm amek."

what?macamtu plak?patotlah tak ramai orang datang mega sekarang.cite kat panggong pon takde yang bes.oh ye,aku nak tengok hikayat merong mahawangsa yang macam bagos tu.tapi inche spupu tak mau sebab katenye cite melayu tak bes.haha.gile belagak.so,we decided tengok cite giant beast.cite ape tu?korang penah denga tak?aku tak penah.ah,sebab da takde cite kan,tengok jelah.lagipon tengok gamba die macam bes.ade gamba binatang makan orang bagai.tiket pon murah gile.6rm.abg sarul memang pelik la kan cite baru 6rm jek.(wondering kenape kite tak pegi ecm abg sarul?) aku carik jugak cite tu kat google.takde.so,tak dapatla nak tunjuk kat korang kan.nak menggek sket tengok wayang.haha

masok2 wayang adela dalam 5,6 orang tgh duduk menunggu cite ditayangkan.5,6 orang ok.bukan 5,6 puluh orang.kalau nak suro aku bagi ranking untok cite tu memang separoh bintang jelah.tu pon sebab pelakon die ensom2.tengok banner cite aku mati2 ingat cite pasal ular besa yang ganas bergigi tareng makan orang.rupenye cacing tanah korang taw?cacing tanah.hahaha.da la langsung tak real.adeke cacing korek2 tanah,then sekali lagi kamere puseng xde pon kesan cacing tu.ajaib agaknye.lagi 1 cite ni macam nak sampaikan mesej yang islam itu pengganas.yah,cite pasal taliban bagai.askar amerika masok tempat taliban then jadik tawanan then kate taliban ganas then tunjuk yang taliban pakse orang2 pakistan buat senjate untok perang.wtf?aku ingat 1 dialog dalam cite tu.

"this is why war can't be stop." (sambel membelek2 senjate yang ade dalam gue tempat taliban.)

lebeh kurang macamni lah maksodnye.kan terang2 die nak kate yang taliban which is islam yang buat senjate dan memulekan peperangan?sepanjang pengikutan aku dalam masaklah perang dunie ni (macam bagos),memang islam sentiase diserang dulu.xde plak denga bite askar taliban serang amerika dulu.so macamane bole nak kate islam yang mulekan perang?haish,itu memang sengaje nak burokkan name islam lah kan.dan jalan cite sangatlah membosankan.memualkan bile asyik babak2 taliban is terorrist,taliban is terrorist which maksod laennye islam is terrorist,islam is terrorist jadik isu dalam cite tu.pasal cacing tanah tak gune tu pon kelua dengan kadar yang same banyak dengan isu taliban is terrorist.tajok cite pon giant beast.see?bagi aku cite ni sebenanye nak memburukkan islam tapi care penyampaian dalam bentuk nak mencitekan pasal cacing tanah tak gune tu.pengajaran yang aku dapat dari cite ni adelah tentang pengorbanan askar amerika nak melepaskan diri dari kezaliman taliban.kemurnian hati askar amerika nak selamatkan rakyat palestin dari kekejaman taliban.dan betape kejamnye cacing tanah tu makan orang.haha.gile.bole aku tengok cite ni.

kua jek panggung tengok semue muke toye.muke bosan.yelah,cite extreme sangat.patotlah tiket terlalu amat murah walopon pade hari petame.letak dalam hall paleng kecik plak tu.cilakak.menyosal aku tengok.merong mahawangsa lagi bes barangkali. T.T

saranan aku janganla tengok giant beast.cite macam harem.kesian mak bapak korang kerje banting tulang hari-hari tapi korang abeskan kat cite tu.cite laen takpe. :P



p/s : hey hey.ni cume pandangan aku sang penonton.laen orang,laen pandangan. :)




4 comments:

Unknown said...

bestnya layan filem yang best2...

great tonyeau said...

giant beast tak bes pun.huhu

Cik Nathrah said...

uihhh..kite pon kureng tgk cite melayu.tp cite merong tu wajib tonton lah kot sebab lain drpd yg lain. lagipon bila tgk org lain review major ckp best. harapnye betol lah kan. heheh

great tonyeau said...

tu la pasal.nak tengok sangat tapi da tukang belanja tamau tengok,nak buat lagu mana. T.T