follow?oh,my pleasure.

Friday, March 11, 2011

hidop sendiri.

tak nak cakap ape-ape.kau yang penah tanye aku tanak buat belog ke.sekarang aku eksaited kau cakap macam tu.hey,memang aku tacin.entah kenape.ah.persetankan perasaan halus ni.rasenye bulan mengambang hampir menjelma.maaf.dulu bertige.sekarang berseko.ah.persetankan rase ni.dulu rahsie same-same,sekarang bahagi-bahagi.yelah,aku taw aku siape.langsung takde makne.nak bagi nasihat aku sendiri terpesong.ko berceritelah pade 1.bia 1 lagi bagitaw aku.ala,aku bukan sape-sape.macam kucen kat kedai mamak jek.ah.persetankan semue.mungkin aku yang berubah.ape orang kate culture shock.memang,aku taw aku jarang hoi2 kat korang.maaf.aku salah.konon-konon becinte sampai lupe kawan.tapi hey,aku tak lupe.mungkin jarak jauh ni buat kite sedikit renggang.hey lagi.aku sayang korang.macam aku sayang semue orang yang aku sayang.cume level korang up sikit.eh,low sikit dari family aku.mungkin sebab kite sahabat.atau mungkin sebab kite penah tido sebantal,sekatil.jadi ade perasaan yang kuat antare kite.macam adik beradik?taklah.lebih kepade sahabat karib.hey,bukan karib si penjual tempe.besties?ape tu?macam twisties.tapi aku tahu maksud besties.kawan baik.kawan karib.teman.sahabat.cinte?ape ko gile musfirah?korang,kite kawan dari awal.sampai aku cabot lari.sampai korang amek degree.aku tekiput-kiput kat sini.korang kawan aku.dunie akhirat.ingat tu.aku sayang korang.aku rase rindu.macam nak gigit-gigit bucu katil ni.jadi hey.secare konklusinye.aku mintak maaf.korang twisties aku.pecayelah.


p/s: kalau korang bace.cakapla i lev u too. T.T


withloveandhugs


No comments: