follow?oh,my pleasure.

Sunday, February 27, 2011

klinik pendang jatoh?

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.
tadi aku gi wat esemen kat klinik pendang.

sebelom masok kitorang snap-snap dulu.
biaselah.gile kemere.
banyak2 gamba maleh ah nak uplod.
nanti adela tu org uplod.hahah

cume aku nak bagitau.
belom sempat masok pon aku da rosakkan harte kerajaan.
aku taw aku da rosakkan,tapi at the same time aku nak bagitau.

tulesan-tulesan kat depan tu perlu ditukar lah!

ngeheh.
nak taw kenape?
tengok ni




aku sentuh sikeeeettt jek lambang C merah tu.
bukan ketok-ketok or sepak-sepak.
tercuit sediket.
dan 1 tragedi berlaku.




teros jatoh.
aku ganas?tak!
aku vandalisme?
aku cume nak amek gamba!



p/s : kalau ade pihak KKM bace ni.harap ditukar.jangan disaman saye.xsengaje!



4 comments:

nick afieq said...

bkn dorang saman tp msti gelak punyer,,,,,ak tgk gamba 2pon nk teburai urat perot.........

miss mush said...

haha.tu sebagai satu ayat bele diri.kang xpasal2 kene saman.mintak duet ngan beststudent lah!HAHA

nick afieq said...

hoittttttttttt ko ptot ksik ak taw....elaon kn da dpt

miss mush said...

xcukoplah!alaaa.ko mesti dapat banyak hadiah kannn.temasok wang tunaaai.haha