follow?oh,my pleasure.

Saturday, January 29, 2011

kau tanye.aku jawab.haha

hai hei hoi.
salam 1 malaysia anak-anak.

tadi kan aku tengah rebos sosej kat dapo.
pastu ade kawan tanye.

"memasak ke?"

heheh.heheh.heheh.
nak jawab ape ye?

"aah.memasak."

acu cakap da ade kat dapo sini,memangla nak memasak.xkan baiki muto kot.hahah.
well,tu sbenanye care org nak tego kite.

yela,senyap,xtego kang cakap sumbong.
tego kang cakap macam xde soalan laen.huhu

tapi tadi aku dalam mud ok.
kalau tengah meroyan,mau nak cepuk jugak org yang tanye camtu.
lagi nak tanye.
haahahaha

kalau...


korang tengah baso baju.

"hai.baso baju ke?"

"eh xla.tengah aerobik.lame rasenye xkelua peloh.nak join?mehla." nyanyila sket lagu poco-poco.ngehngehngeh
___________________________________________________________

korang tengah buat assignment

"ko buat assignment ke 2?

"xla.tgh fikir pasal bajet 2020 ni..kredit rm3000,debit rm3.hish.pening2." sambel tekan kalkulator kuat2.haha
___________________________________________________________

korang tengah online kan.

"ko tengah online ke weh?"

"xlah,tengah tengok skrin laptop ni.maken lame maken beso plak aku tengok." sambel belek2 laptop dengan muke pelek sangat.
___________________________________________________________

korang tengah pileh2 baju kat kedai baju.

"ye dik,cari ape?"

"kak,kat sini ade jual rantai basikal x?" dengan muke paleng innocent sekali.hahah
___________________________________________________________

korang tengah siap-siap nak tido.

"eh,nak tido da ke?awal lagi."

"eh.maneade.nak angkat baso tilam ni ha.belah atas nampak da koto sangat." sambel tepok2 tilam 2.
___________________________________________________________

korang tengah temenong sorang2.

"hai.menung jao nampak."

"maneade menunglah.aku tengah tengok bola ni.tepi sket.golllllllll!" sambel jerit kuat2 dan suro kawan korang ketepi.hahah
___________________________________________________________

korang tengah siap2 nakgi kelas

"eh,nakgi kelas da ke?awal lagi ni."

"lah,awal lagi ke?oklah." teros cabot unifom dan sambong tido.hahaa
___________________________________________________________


ni lah antare sediket jawapan kalau korang diajukan soalan berikot.
ade bran nak jawab?
cubelah.
dan besedie untok di hempok.ngehngeh

2 comments:

cik azwani shafie said...

terbaekk a~

bonbonboncet said...

haha.ko jawab macam tu dengan aku aku lempang laju3.haha