follow?oh,my pleasure.

Sunday, January 2, 2011

football or footballer?HAHA


yah.kejohanan piale aff suzuki da lepas.tapi dalam suratkaba berite tentang kejohanan ini maseh banyak dan betimbun2.aku yang dulunye langsong xmeminati sukan ini juge teruja.yah,sebetulnya aku memang sangat anti dengan sukan yang dipanggil sukan bodoh satu ketike dulu.tapi tu dulu.sekarang dengan tibe-tibe aku mule meminati malah sangat teruje ketika menonton perlawanan kali ke2 bersame2 famili.sangat semangat kami menjeret2 ketika semasa menonton perlawanan.sampei2 tangan aku sejuk sebab gubra.(oops,terlebeh sudaa).seronok rupenye bile tengok bola ramei2 yek.ngeh2.sebenarnye dan sejujurnye aku stat minat ngan game ni lepas tengok game pertama.mase tu aku tengok player2nye.fuhhh..meletop!HAHA..sebab 2 la aku dengan tidak sabarnye menunggu game ke 2 yang berlangsung kat indon 2.para player kelihatan sangat seksi meksi ketike melakukan aksi2 yang memerlukan skil.ye tuan2,maen bola ni bukan setakat kene tahu menyepak bola.kite kene ade skil2 tesendiri yang mana dapat digunakan untuk menewaskan musoh.(musoh dipadang jangan sampai  musoh di lua ye teman-teman).aku xtaw ape skil2 maen bola yang aku taw player malaysia sangat hot n spicy.i loikeee..haha..meh aku list kan player yang aku sukeh


  • paleng aku gemari adelah penjage gol malaysia yang bername khairul fahmi che mat.okeh,sape yang xkenal memang sangat xmengikuti hal ehwal semasa lah.(klo aku xtengok bola,aku pon xknal.ngeh2).blio kelihatan sangat hebut ketike bermaen kat indon.siyes mule2 aku ingat blio 2 just player so-so jek.xramai orang kenal.rupenye,fuh TERBAEK.aritu tah camane aku tertengok blog gefren blio.ouh,da bergfren.wuuu. mereke sangat suwit bersame.ouh,jeles!haha.ni ha gamba mereke bersame.
ok,sekarang memang sangat2 jeles ok.saye pon nk boyfren footballer.soooo hot.haha..

dear amelia,
if you are lost your interested in fahmi,you can pass him to me anytime.HAHA.itu pun just kalau dia nakkan saya.dan semestinya anda takkan hilang minat pada 
beliau kan. dan saya pun takmau kat fahmi awak sebab saya dah ada saya punya sayang. walaupon awak bukan footballer,awak tetap dihati saye.  



  • okeh,stop merepek.sekarang kite cite pasal enade footballer,safee sali     beliau adelah pemain penyerang malaysia yang dah pon menang pemaen paleng banyak sumbat gol.wah.memang hebut die ni.tegode2.ku sangka dia maseh single mingle tapi ternyata da ber'double'.oh,bukan double,tapi tripleee..da ade anak oke tuan2 dan puan2.aku pon baru taw tadi mase bace paper metro.sangat menyeronokkan melihat blio dengan penuh gaye menyumbat gol ke gawang musoh yang mane menempatkan si botak markus.(botak itu seksi,tapi tidak bagi kamu kus2.hahah).blio telah menyumbatkan 3gol mase perlawanan pertame kat stadium buukit jalil dan 1 gol di stadium kat indon.itu memang dikira sangat hebut (atleast for me) kerane menyuumbatkan gol di gawang lawan di tempat pihak lawan.cool kan?you the best sayang!



  • and the 3rd footballer yang saye gemari adelah nurshahrul idlan talaha.



aku xtaw die maen kat posisi mane tapi yang tawnye die sangat hebut dalam membawak bola.meaning mengelecek bola la kot.ngeh3.kite bole lihat kehebutannye mase die bawak bola mase kat indon aritu.wah,sangat teruja ok.memang sangat hebut.and fyi (aku rase semua pon da taw) blio maseh sempat mendirikan masjid kristel bersame wanita pilihan hati sehari sebelum bermulanye perlawanan.hebut kan?


 ehsan dari amelia :)




  • the last player yang aku gemari adelah mohamad muslim ahmad.blio kat posisi defender.wah,memang sangat defend lah.esp mase 1st perlawanan.sangat cool die menjage itu okto dengan gonzales.tapi dalam 2nd game 2 nampak macam longga skt pertahanan blio (aku je kot yang cakap camtu.haha).and the 2nd gol yang dapat kat indon mase 2nd game 2 pon disebabkan blio yang ter'tanduk' itu bola  masok ke gawang kite.wuuu...xpe2,u xsengaja kan sayang.ngeh2.



okeh,itu saje pemaen feberet saye.ternyate footballers kite malaysia ni bukan saje berbakat dalam maen bola malah mempunyai wajah2 yang market xhengat yang mane bole menggode peminat2 wanita di luar sane.emm,xsalahkan suke football sebab footballers?HAHA




 lalala.saya suka bola.. XD

No comments: