follow?oh,my pleasure.

Monday, December 27, 2010

ini cerita orang saket

sejak kemaren lagik aku rase xsedap badan.mule2 ingat nak demam.dengan konfidennye makanlah pcm.konon2 demam bejangket dengan kucen kutep 2.xpenah aku demam camni.asal makan jek nak muntah.asal makan je nak muntah.kepale plak bapakla saket dan beratnye.macam ade seguni beras cap rambutan rasenye.semalam da mencalong2 aku muntah nasik yang baru makan.ringan kejap kepale.sebelom tido makan pcm lagi.dengan harapan saket akan hilang esok hari.tapi bangun2 saket tetap sebagaimane semalam.beras atas kepale ni tetap seguni.xde plak turon setengah guni.aku pon makanlah bubo yang disediakan khas untok atok yang sedang terlantar saket di rumah ni.(eh,aku pon saket jugak.).makan bubo pon rase nak muntah jugak.dengan lagak seorang dokter terlateh aku pon pergi kat almari yang menempatkan macam2 ubat yang disediakan oleh ibuku sebagai persediaan di hari muke.ku cari2 ubat menggalakkan muntah.eh,xde plak.kemudian aku terlihat ubat gastrik yang maseh elok belum dibuke.memang dalam rumah ni xde orang yang ade gastrik.cume mase kecik2 dulu aku penah diserang gastrik 2 pon berzaman3 dulu..dalam ati. "aku ni gastrik kot" . lantas aku mengambel langkah agak bijak dengan mentext my senior dan menyatakan manifestasi klinikal.dan dengan agak konfiden die membalas.

"kemungkinan gastrik."
"tapi orang xde gastrik" (act gastrik 2 perot.gastritis baru betol ye adek2)
"camane nak bgtaw ek.ianya disebabkan oleh pembebasan gas jus gastrik.cube amek gelusil.xpon halia."
"xbole baek tanpa makan ubat ke?" (yak.ubat gastrik SANGAT xsedap)
"bole baek.cube makan nasik panas dengan ae suam.ni sebab angen dalam perot ni.ni mesti xmakan ni."
"eh.org makanlah".....(tanak ngaku diet.)

huhu...ni lah akibat diet dengan sukeati.xmakan malam je konon.hamek kau.da gastrik baru padan muke.makan 2 nak muntah.makan ni nak muntah.ni baru betul2 diet..oh ye,saket kepale yang disertakan dengan gastrik ni adelah disebabkan aku xbape nak berak beberape hari ni.alah,dalam 2ari je.sebab sebelum2 ni aku memang aktif berak.so kire toksik2 dari tahi 2 naek ke kepale.ouh.sangat menyaketkan tuan2 dan puan2.sumpah xdiet mengarot da lepas ni. :(

No comments: