follow?oh,my pleasure.

Friday, January 14, 2011

dulu,sekarang,esok macamane?

hai!
kali ni aku nak share tentang aku.
aku pon berfikir 2,3,4,5 kali jugak sebelom buat ni tapi rasenye ok kot untok mengeshare sedikit tentang diri ini.hahaha

ok,bia aku intro dulu ape yang aku nak post ni.dulu,aku ni sorang yang saaaaangat kecik.kuros.sampai mak teh aku panggel aku kecut.betol ni.tak tipu!tapi lepas je aku datang bulan bintang,badan aku teros naek macam bola kene pam.agaknye sebab makteh selalu sangat panggel aku kecut kan.huhu

okeh,ini lah aku dulu,dan sekarang.ngehehe.

lupe plak.gamba mase kecut xde.ade dalam elbum kat umah.ni gamba yang ade saje okk. :)

1st of all,tengok gamba ni.

haaa.tengok aku 2.ala,yang bewane tuu.haha.mase ni berat undefined.haha

seterosnye..

2006 : with cegu zawahi.kem apetah mase ni.she's the best bm teacher and i'm the best tido student. ngehngeh


 2007: raye mase ni.nak pegi beraye umah sedare mare. :)



last 2008 : lepas spm.hari keluarga tudm.aktiviti antare fmly,we all pakai baju kunen.rase macam kuros sket mase ni. XD


2009 : sending abg to sarawak.my adek,mak,abg n ayah. :)


2010 : tc dengan kakakipar dan abg.mereke tukang snap yee. :)


2011 : taman mainan kfc bersame seri mahawangsa. :)





ini saye.inilah saye.musfirah mohamed yusoff.
sebenanye banyak lagi gamba2.tapiiii,bialah untok tatapan sndre.maluuuu.hahaha
ade perubahan?takde?tahh.bialah.yang penting aku adelah aku.kannn..ngehngehngeh

4 comments:

chenta hatiku said...

sgt3 comel..mcm belon udara panas..bulat je npk..thehehe

Mya.. said...

sangtt cumelll koo duluu kan..hohohoho..

bonbonboncet said...

chenta hatiku : haha.belon udara panas terosss.kuang hasam!hahaha

bonbonboncet said...

mya : hola.ni yang nak diet bia macam megan fox nii.ngehngehngeh.ko pon letakla gambo dulu2.:)