follow?oh,my pleasure.

Monday, January 17, 2011

buwat apew tuw?

hoi hai heiiii
ariniw kitew berceritew pasal bahase rempit yang besew menyewrawng boodak2 sekowlah.
kowang taw apew tuw bahase rewmpiwt?hah.ni larh die.
cuwmew akuw mewlebewh2 skewt.
pahawm xpahawm ikowt kowrang lawh.
hahahahahaha

aku pantang betol kalo orang meset cenggini kat aku.
rase macam nak lempang jek laju-laju.
ape ko xreti nak ngeje elok2 ke?
hih.
yelah,bahase aku pon bukan lah betol sangat pon.
xdek dalam kamus dewan bahase pon.
tapi atleast orang paham.
korang paham kannn.(cakap xpaham aku lempang 1000kali persaat)

ade 1hari ni ade budak tepon aku.tengah tido nyenyak-nyenyak gitu.
aku pon dengan konfiden rejekla kan.apehal kaco orang tido ni.ih
kemudian aku pon menghantar meset dengan sopan.

"miskol ke kol tadi?"

taw ape budak 2 replai?

"bukan u kew yang mcg sayew dulu?"

ih,apejadah budak ni.

"xde lah.ko yang meset dulu."

"owh.yekew.u mcg dulu sbub 2 sayew col."

"xdew arh.salawh nombow niw." (aku saje meset gedik2 begitu tapi nampaknye die xterase.)

"owh.gurlz rupenye." (ape ko ingat aku jantan?nate.haha)

eeehh,banyak lagi die meset pake bahase rewmpiwt 2 tapi aku xingat.banyak sangat die merepek sampe aku jadik saket ati.xpaham do.melampau gile die punye rewmpiwt.corner lipat gitu.haha..sirius,memang aku jadik saket ati kalo meset ngan orang yang gune bahase rewmpiwt nih.macam gedik jek bunyiknye.ih!

dan,aku cume ingat aku saun die ni.

"cube ko meset macam tu kat mak ko.die paham x."

hahahaha..hamek ko.

die pon mule carut2 gune bahase rewmpiwt die.mule-mule ber-u2.bile taw aku wanita teros ilang kesopanan dan kesusilaan.haha

aku pon belagak profesional dengan menanye blio.

"ko ni duk mane.umo barape."

"ko larh bagitaw duluw."

"kuantan.20."

"owh.sayew 15.duduk kat k.lipis."

hahahahahaha.kan da cakap.betol sangkaan aku.yang bese gune bahase rewmpiwt ni memang anak-anak mude yang baru gune henpon.haha.

"adek,g blaja la yek.akak nak g memasak.taon ni pmr.blaja betol-betol."

hahahaha..oleh itu,marilah kita teman-teman kita bermesej menggunakan bahasa kebangsaan kita.ngehngehngeh


"abawng nak pegiw manew bawng?"
"abawng nawk bawawk anawk kitew pegiw jalawn-jalawn."
"sayawng ikowt yew bawng."


p/s : sekadar tulesan semate. :)

2 comments:

yamito said...

ahahaha...dye x tnye plak ko nak masak pe ? agagaga

bonbonboncet said...

hahaha..xde de.senyap begitu saje.malu mungken.hahaha