follow?oh,my pleasure.

Saturday, December 25, 2010

lipas lepas lapis



ini kesah lipas semata.haha

bilik saye (act bilik abg saye) ni memang xdigune.hanye digune apabile saye atau abg pulang.jadi sementelah xde penghuni bename manusie di sane,make spisis2 binatang perosak mule lah bermaharajalela.kalau setakat semut itu langsung tidak menjadi hal kepada saye kerana saye memang pemberani.lebeh2 lagi kepada serangga bername semut.tapi masaklahnye disini penghuni itu bukanlah semut.bukan.bukan.bukan.mereke adelah lipas..yeah.aku benci lipas.da dekat bape minggu aku dudok umah,aku taw bilik 2 ade lipas.sekor lipas 2 bapaklah besa. (xcaye bole tanye ecah.haha).die kua kadang2 jek.aku ni sumpah xsuke lipas.geli.takot.menyampah.meluat.semua ade.so,tiap2 malam tido dalam terang sebab takot lipas tesebot klua.tapi memang die xkua sampai lah td.lepas tengok anugerah bintang fofuler,aku masuk bilek..jengjenjeng..ttbe dengo bunyik.kelepak kelepuk orang hentam lantai gune suratkaba.besenye klo bunyi camtu bunyi orang hentam lipas.aku kelua dan ternyate my siste baru lepas hentam itu lipas dengan muke puasnye.haha.ku tilik2..yeah!itu memang lipas yang digeruni selame ini.saiznye.fuh.amat besa sekali jika ingin dibandingkan dengan lipas2 yang ade dipasaran sekarang.kire klo jual lipas tu kat thai bole buat duet jugaklah.tapi lipas 2 xmati lagi.cume kepale jek senget+melepek kat lantai.manakale badan blio maseh segar bugar umpame bunge melor di pagi hari.dengan senjate yang kunamakan ridsect,dengan penuh gaye aku sembur binatang tesebot.blio yang tadi nampak macam nak mati terus menggedik2 dengan gaye paleng seksi mungken kerane mendapat energi luarbiase dari ridsect.agak lame la blio menggedik.dan seterusnye mati.(kot.xtengok).fuh.mati jugak ye ko lipas.kesian.xpanjang umo.haha..RIP encik lipas.ngeh2


okeh.berakhirlah kesah lipas XD


No comments: