follow?oh,my pleasure.

Thursday, March 15, 2012

perasan artis.

assalamualaikum.


yo ore ore kapung sekalian.lame sungguh tak meng-update blog yang ku katakan sweet-like-candy ni.nyehehehe.sekarang aku posting dekat pkd kubang pasu.so far,takde apa apa aktiviti lagi yang kitorang join melainkan makan dan tido dan menghabiskan duit yang tinggal beberapa sen je lagi tu.elaun oh elaun,diharapkan elaun masuk sama tarikh dengan gaji so that kami boleh berjoli lagi.muehehehe.



cuti midsem baru baru ni aku rasa aku berjaya jadi anak yang baik.sebab aku bangun pagi gila untuk siram pokok,kemas rumah blablabla.sebenarnya memang mata tak bole nak tutup dah lepas semayang subuh.semenjak posting kat kangar,kena bangun awal pagi,memang sampai sekarang jadi tak boleh tidur lama .mesti tersedar pastu tak boleh tidur dah.kira skang dah jadi lebih produktif la.KONONnya la.hew.



assignment HSR,case study,laporan epid apebende tak siap lagi.sekarang aku on tikosmondok 24/7.mengarut,curhat sekor sekor,meroyan semue dekat situ.come and lets meroyan sama sama. :D















kbye

No comments: