follow?oh,my pleasure.

Tuesday, February 21, 2012

20/2 . . .

20/2/1941

Che Dah binti Senapi lahir kedunia.29/11/2008,she gone forever.she's the one yang jaga aku dari kecik,lepas mak aku habis pantang sampaila aku besar.sampai aku 17 tahun.she my mom.my second mom.bila je aku dapat tahu dia dah pergi,histeria.hampir histeria aku.sedih.menyesal sebab tak habis kan masa dengan dia.menyesal sebab langsung tak perasan.banyak tanda yang dia tunjuk sebelum dia pergi.pada anak anak dia.pada aku.tapi kami tak perasan langsung.semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang beriman.amin.




20/2/2012

Najla Nawwarah binti Muhammad Muzhafar lahir kedunia.she the only anak sedara yang aku ada sekarang.perasaan?nak melompat.nak terbang pergi sarawak tengok anak saudara.tapi kan tak mungkin.paling paling pun aku boleh tengok dia live masa dah besor.besor dari sekarang.kesian kan.tu la,duduk nak jauh.kesian itew nak tengok anak sedare pun payah. :(






Tuhan Maha Kaya. Dia ambil satu, Dia bagi satu. mungkin bukan satu. tapi dua,tiga,empat,lima.alhamdulillah.terima kasih ya Allah sebab selamatkan kedua dua kakak dan anaknya.tempatkan lah arwah dalam kalangan orang yang beriman.inshaAllah.amin amin.ya rabbul alamin.










No comments: