follow?oh,my pleasure.

Friday, March 30, 2012

i'm weak. *pengsan






assalamualaikum.



dimaklumkan bahawa sekarang aku sedang berada di bahagian paling bawah dalam hidup aku kat sini.sebabnya?hanya orang yang terlibat tahu.puncanya?hanya orang yang ada hati tahu.jadi barangsiapa yang mahu mengambil kesempatan di atas kelemahan ini dipersilakan.kerana aku akan hanya menyengih atau akan buat tak tahu sahaja.atau mungkin akan mencarut benci dalam hati.hurm,depend.



nak tahu berapa bawah aku ada sekarang?bayangkan roda basikal.roda tu berpusing.sekali.dua kali.tiga kali.ketiga tiga kali tu ada kat bawah.sudahlah kat bawah,tayarnya bocor pula.even orang yang selalu support aku pun hilang sudah.yang ada hanya mereka mereka yang menjadi tukang nasihat,tukang pendengar yang setia.terima kasih diucapkan.kalian membantu meringankan beban.bagi mereka yang tidak terlibat mohon jangan nak masuk campur sebab aku tak mess up dengan kamu kamu semua.



salah siapa?salah aku.sebab terlalu sensitif.oh ya.terlalu amat sensitif jiwa ni.seorang sahabat cakap biasalah tu,memang akan ada perasaan cemburu tu.jujur,memang terlalu kuat perasaan cemburu dalam diri aku.dan secara logik akalnya kalau seseorang tu takda makna dalam hidup kita,takkan wujud sekelumit pun perasaan cemburu tu kan?merepek?mungkin bagi sesetengah orang tapi tak bagi aku.mungkin lebih mudah jika aku sama tarafkan kasih sayang antara semua.sama rata kan.jadi cemburu pun buang karen aja.jyeah,mohon kuat musfirah.kuat kuat.





yang berada di atas.jangan terlalu asyik.jangan lupa mereka yang ada dengan kita sewaktu kita di bawah dulu.atau mungkin ada mereka mereka yang tak pernah berada dibawah? *wonder.tet tet tet













No comments: