follow?oh,my pleasure.

Saturday, October 1, 2011

hai pencuri.suka main yaaa?


patutla gemok.suke curi makanan orang.

ni ayat adik aku selalu cakap dekat aku mase dulu dulu.mase zaman kegemilangan lemak lemak tepu di badan.gemok sebab suke mencuri.haha.lawok.oh ye.semalam tudung keje aku hilang.alah,tudung jek pon.bukan duit 2,3 ratos.yedok?tapi aku bising bising.sebab tudung tu aku baru pakai.ups bukan baru pakai.baru beli.tak sampai sebulan.dalam 2 minggu gitu.dan 2 minggu jugak aku tak baso.dah betepek tepek daki bagai.geli dok?aku tak geli mane sebab tudung aku.barang aku.tapi aku pelik ade jugak yang sanggup pakai.amboi,kalau nak pinjam cakapla.aku tak kisah pon.tapi tunggula aku baso dulu.ni tak main rembat aje tak cakap ape ape.ape punye perangai tu?dah tu buat tak tahu yek?sedar sedar da ade balik kat tempat aku letak?this is amazing maynnn!dah macam cerite silap mate tuuu.aku tak tahu kau ni memang jenis suke pinjam barang tanpe bagitahu or whatsoever.kalau nak pinjam cakap.bukan susah.paling paling pun lepas gune pun boleh cakap kan?bukan susoh pong.kalau kawan yang rapat tu takdelah nak kesah mane weh.andddddddd denga cite dah ramai yang kene.hish.memang suka main bangsat nampak?






kite hidup ramai ramai.kawan kawan.takkan sesame kawan pun nak rembat kot.

No comments: