follow?oh,my pleasure.

Friday, August 5, 2011

adalah mengejutkan.








adalah mengejutkan bila aku dapat tahu hubungan cinta antara mereka tesangkut di tengah jalan.sebab bagi aku kamu berdua adalah pasangan yang secocok walaupun aku tak pernah kenal,tak pernah bersua dengan kalian.ya,pasti sesuatu telah berlaku kan..sumpah aku terkejut.cuma aku harap yang terbaik buat kalian kalian.





sekarang macam musim orang putus cinta,putus tunang ke?lepas satu satu yang gagal failed dalam hubungan masing masing.macam macam alasan yang diberi.tak sefahaman,takda jodoh macam macam lah.sumpah aku takut dengan keadaan tu.macamana kalau hubungan sulit aku pon jadik sebegitu rupe?serius taknak.serius takut.walaupun perjalanan jauh lagi,aku harap hubungan ni akan jadi yang terbaik buat kita berdua.kalau pun kita tak berjodohan,aku harap kita dapat berkawan dengan baik satu hari nanti. ;)





sebab hubungan ini bermula sebagai kawan.aku taknak berakhir sebagai musuh satu hari nanti.









kepada anda dan anda,semoga kuat menghadapi semua ini.pasti ada hikmah di setiap kejadian.gudluck. :)

3 comments:

iMah said...

all de best la ...

miss mush said...

haha.tq laa..

cik didie said...

i felt it before. it's hurt really :'(