follow?oh,my pleasure.

Tuesday, May 24, 2011

pencuri celaka.

tah kenape sumpah aku rindu inche kecik.rase macam whoaaa.rindunye.inche kecik cuti tapi ade aktiviti kat unibersiti die.dan die kenela hadirkan diri.macam lahanat.1 hari kat sane blio oke.2 hari kat sane blio ok ok.3 hari belio kat sane memang naseb malang.laptop blio yang tak sampai setahun pakai kene rembat.celake sape  yang amek.ko kalau nak curik agak-agaklah.die tinggal laptop dalam bilik dengan kawan die.then balik-balik laptop da takde.orang amek?kawan die cakap tak seda sape amek.tak seda?tak seda?siriusshit memang aku nak cakap ni kes kawan tikam belakang.kawan tuuu.tapi inche kecik cakap tak.kawan die bukan jenes macam tu.okela,then takpela.semoga kau bahagie dengan harte curi wahai pencuri lahanat.




awal tahun ni rumah aku kene masok dengan pencurik perompak.kitorang 1 family pegi joho ade sepupu kawen.balik-balik kitorang nampak ade sorang budak usha-usha depan rumah.sumpah tak syak ape-ape.then mak aku masok rumah tengok da habes semue barang kemas barang tak kemas + notebook aku yang baru beli tak sampai 6bulan.rupanya yang kat luar tu kaver line.ade yang mencuri kat dalam.sorang lagi tunggu nak lari kat lua rumah.celaka kan pencuri?ketar lutut mak aku.kesian mak.babi kau pencuri.semoga anak-anak kau tak jadik pencuri same.




ade lagi kisah peragut yang meragut mak aku jugak.kesian mak aku.ingatla what goes around comes around.esok luse ko tue ko pulak kene ragut.ko tunggu.





entry banyak mencarut.kan da cakap kalau marah mesti mencarut.dem.




4 comments:

Hunnayh said...

kene curi? tp da byk kes kene curi. dkt belas2 kot sem ni je. aish..

great tonyeau said...

yup.lappy topek kene curik.kesian die. T__T

akubukankau said...

sebenarnye pencurik tu nak curik gmbo ko yang topek wat destop wallpaper...kesian pencuri tu xpandai gne bluetooth..iskisk =p

great tonyeau said...

wakluuuuuuuuuuuuuuuuu!haha.kesian doh.da la baru beli.huhu