follow?oh,my pleasure.

Monday, March 28, 2011

first award untuk hana tapora.

.: rahimiarafpin.blogspot.com :



kehkehkeh.chek da dapat 1 award.award sebab folo si kopi ni hah.1 pon ok lah kan dari takde langsung.hangpa nak jugak?ha,pi lah folo diaaa.kihkihkih.hermmm.alhamdulillah aku punye follower pon da sampe 100 sumting dah.wahh.unexpected.blog yang macam wiwiwiwuwuwu ni pon ade yang nak folo walopon ade antarenye sekadar nak membalas folowan semate.ape-ape pon,thanks sebab sudi singgah na! :)


oh ye.semalam kawan aku suro femeskan mamat ni dalam blog.aiseh,macamla blog aku femes macam blog abg ben 10.papepon,da org suro,kite buat jela.kenalkan mamat ni ahmad zakuan kawan kepade mr.love desperado.hahaha.PEACE! (^,^)vv

die suro pomot blog die,so gi la jengok!


oh ye lagi.aku ade fanpage.eh bukan musfirah ok.hana tapora dah ade fanpage.maklomlah,artis baru nak naek.kehkehkeh.sile lah klik LIKE kalau sudi.kalau tak sudi pon diharap sudi lah.sebab ramai dah yang kene pakse like ni.haha


HANA TAPORA artis baru naek.kalau femes aku bagi seposen sorang untuk penglike!haha *ini sejenis paksaan!




ingat nak buat award jugaklah.kihkihkih.konon-konon hot.





No comments: