follow?oh,my pleasure.

Wednesday, March 23, 2011

aku kau kite sama je.




hai hei hoi.
salam 1 malaysia.


sajeje nak isi mase yang sikit ni dengan entry merepek.merepek sebab dah gile dengan nota-nota yang tebal macam kamus dewan.sebenanye bukan bace sangat.saje nak buat bz.konon-konon budak bijak.


sekarang aku bz dengan exam.ko bz dengan aktiviti ko.ouh.same-same bz.rase macam bagus.kurang meset.bes jugak.tapi rindu.wah,jiwang.tapi betol.kalau meset asyek nak gado.


gile kan.eh,bukan rindu sampai gile.taklah.sebenanye ini bukan masaklah aku.tapi jadik masaklah bile aku tepakse tengok,tepakse tonton tepakse dengar dan paleng terok tepakse bercerite atau dalam kate laennye mengumpat.ah,pompuan memang suke mengumpat.bile nak taubat lah kau musfirah.ala,jangan kate orang.laki pon mengumpat.mengalahkan pompuan.baek tuka jantina.dulu pompuan je mengumpat.sekarang laki pon same naek.yelah,nak same tarafkan.


sekarang semue berubah.dulu kau jahat sangat.pakai baju nampak bra.pakai kaen nampak kaki.rambut wane merah.semue orang cakap kau macam-macam.tapi kau tak kesah,maknusie boleh berubah.sekarang kau dah bertudong litup.die yang bercerite sebok tayang-tayang body kat fesbuk.yelah,orang hot.seronok kan bile orang asyek puji-puji.rase macam wah,aku chantek.kalau aku pon suke gile.tapi tak bole buat.nanti mak aku tahu.mak aku tak sporting macam mak kau.sekarang pon da asyek berperang dengan mak aku kes perbezaan mentaliti dulu dan sekarang.mintak maaf mak.


kite suke cakap orang tu macam tu.orang ni macam ni.sekarang tak payah cakaplah.sebab semue pon same.baek kite diamkan je.nanti jadik isu.maklumlah,berdebat dengan orang berpengaroh ni banyak susah nanti.tapi jangan salah gunekan pengaroh.nanti orang tak suke.zaman sekarang orang tak suke pendam dalam hati,keluar ikot mulot.ye,mengumpat lagi.biaselah,maknusie memang tak boleh tengok orang lebeh.aku pon macam tu.sebab aku ni maknusie.


kite sebok cakap pasal semayang orang tu,aurat orang tu perangai orang tu.padahal diri sendiri pon banyak tak betolnye.semayang last-last minit.kadang-kadang tak semayang.tapi bab agame cakap nak berapi.mengate ibadat orang tu macam kite selalu ade kat surau.tapi mengingatkan takpe kan?pakai tudung tapi nampak bontot.ah,bile nak pakai baju muslimah ni.orang tak tutop aurat tak semestinye jahat.ade 1 segi tak elok,1 segi sangat mulie orang tu.jangan senang-senang nak tembak die dengan macam-macam andaian jahat.bukan nak cakap tak tutop aurat takpe.tetap bedose.




sebenanye puseng-puseng balek kite semue same jek.banyak dose kite buat samade secare sengaje atau tak.cume yang agak-agak lebeh dari 1 segi,tego lah pihak yang kurang.vice versa.sekarang aku tengah mencube.marilah kite same-same.tegolah aku sebab aku memang banyak buat salah macam tu.tapi jangan suruh aku bukak mate dalam kelas.tu memang susah.






konon-konon stress dengan exam











6 comments:

Anonymous said...

like2!!

miss mush said...

tq cik anon! :)

Mya.. said...

entryy aku stju...nice...

miss mush said...

trimas!sile masok kontes.HAHA :D

gadisBiasa said...

stuju gilakkk!!!!!!!!
nobody perfect la meh
jgn nk mgata org itu ini...
^_^

miss mush said...

yes.tapi tu lah.dah name pon maknusie.mesti ade jugak mengate2 ni.bilela nak bubah. =.='

*cakap dalam ati untok diri sendiri. :)