follow?oh,my pleasure.

Saturday, March 12, 2011

aku bukan orang kaye.

aku bukan orang kaye.bapak aku bukan ahli politikus yang kaye raye bole beli banglo.mak aku bukan artis yang bole beli kete merc 2,3,bijik.aku cume orang biase.mak ayah aku kerje biase-biase aje.tapi kami tidaklah miskin pape kedane.

aku bukan orang kaye.aku tak mampu nak makan malam kat hotel 5 bintang.makan ape tu orang panggil japanese food.apelagi food-food lah.makan pizza pun setahon sekali.tu pon kongsi-kongsi baya.tapi aku tak kesah.bagi aku makan telor goreng mate kobau dengan kicap tambah bawang itu boleh buat aku tambah nasik 5,6,pinggan.pelahap?bukanlah.sedapp.nak try?meh sini.

aku bukan orang kaye.aku tak mampu nak melancong-melancong tiap-tiap tahun.macam dalam lagu siti,cuti-cuti malaysia.yelah.aku cuti-cuti malaysia.ngadap tiwi.tengok cerite.waaa.cantiknye tempat ni.cantiknye tempat tu.hanye mampu menonton.nak pegi.em,lain kali lah.tapi dulu mase kecik banyak jugak tempat bejalan.maklumlah,mase tu semue bende pun murah lagi. =.='

aku bukan orang kaye.rumah aku takde tingkat.kete aku bukan 3,4,bijik.ah,buat ape kete banyak-banyak.bukan orang tername nak pegi sane-sini.rumah besa-besa nanti takut.ade hantu.eh bukan.kalau perompak masuk pun tak seda.bahaye.lagipun rumah kecik tak penat nak bejalan.jalan 2,3,tapak dah sampai dapur.itu penyebab gemuk?gile ke.orang rumah besa pon ramai gemuk ape.

aku bukan orang kaye.takde baju-baju mahal macam korang.selalu aku beli bile ade sale.tak mampu.1 baju korang,5 baju aku.tapi aku tak kesah.baju mahal-mahal nanti pakai buruk jugak.

aku tak kaye.tapi aku besyuko.hidop takla susah macam dalam tiwi tu.alhamdulillah.makan pakai maseh cukop.alhamdulillah.tak perlu mintak ehsan tb3 dalam bersamamu.alhamdulillah.dapat keluarge yang ade hati dan perasaan sayyyyyaaannngg.alhamdulillah.tapi kadang-kadang ade jugak rase macam tak puas hati.nak jadik kaye macam die.nak rumah besa macam die.hesh.


hey.hey.tak kaye bukan tak bole senang la.


jangan mencuri.bedose.


7 comments:

Fatin Azwa said...

woww !! so cool !!!!!!!!! sangat mendalam nihh. haha

miss mush said...

heheh.mendalam ke.kesah benar ni.xkaye bukan xbole bahagie + senangkan.huhu

Jurr Lalola said...

like syg!

Mya.. said...

ewah2....

Cik Nathrah said...

hana tapora! i like lah ;p

miss mush said...

jurr . thanks! :)

miss mush said...

mya . ape ewah3?huhu.ni datang dari hati nurani ni.haha


cik nath . thanks!weew.da ade yang panggil hana tapora.hoho