follow?oh,my pleasure.

Friday, February 25, 2011

weekend lagi!

hai hei hoi.
salam 1 malaysia.

semalam masok elaon.
so harini kite enjooooy!
hahah.no la.
just kelua looking for barang2 yang da habes.
barang2 yang diperlukan semase.

harini special bagi kitorang.
sebab munik kua sekali.
wiwit!ingat senang ke nak kua ngan munik?
suuuuuuuussssaaaaa woo.
ngehngeh.

mule2 just kelua gi makan la kan.
besela,jumaat sabtu memang hari kebulo kami.
makan mcD.
da betahon lamenye xrase makanan si badot nih.

***


***


penoh beselere ye anak2.haha

munik memang suke tido.haha



damn!aku paleng aneh!

***

kemudian kami2 pegi ke kedai silver.
mereke2 nak beli.cuci.tengok2 silver.
siver aje.xmampu nak beli emas.
wuuuuu


ika muke semangat.(mengumpat  mungken?haha)
atin konpius tahap gaban.ngehngehngeh


dan proses jual beli pon belaku.


aku jumpe chermin ni.ajaib.muke nampak beso.haha

***

seterosnye kami ke kedai kasot.


haaa.ingat lagi kasot ni?bhahaha


ni atin.si mate beso.wiwit! :P

***

lepas beli kasot kami gi kedai beg.
nak beli beg.nakgi kl.
menyempat jugak snap kat cemin.haha!


ni jek gambo yang sempat amek.

uncle tu cakap.
"kedai ni xjual chermin".

ceh.macamla aku nak sangat chermin ko tu.boo

***

dan kemudian lagik kami ke pacific.
munik nak carik baju.
aku pon nak cari kemeje.
konon2 nak beli untok inche kecik saye la.
tapi.tah.xreti aku nak pileh2 kemeje.huhu


munik tengok semue baju kat dalam tu.
1 pon tak beli.haha


ni sorang lagi.touch and go.ngehngehngeh


ok.duet kene jimat.window shopping je ye anak2. :D

***

seterosnye kami pon balek.
aku beli kasot ngan beg.
kasot sebab nanti ade lawatan gi kl.
xde kasot nak pakai.
beg pon sebab aku xde beg galas.
nak letak barang senang.
so farr..everything under budget! :)


this are what i got today. :)



p/s : oh no.duet lawatan tak bayar lagi!


No comments: