follow?oh,my pleasure.

Friday, January 21, 2011

im a cat lover.got a problemo?


aku ade kucen.
dulunye brat pitt sekarang da tuka jadi kecut.
da lame aku tak bele kucen.
mak aku xbagi.

tapi kecut ni comel sangat.
lincah.kiut.miut.
mak aku bagi bele.
tapi tido kat lua lah.

semalam kecut tak balik umah.
selalu pagi-pagi die masok,malam baru keluar.
semalam die masok pagi,adek aku suro die kelua.
sampai sudah die xmasok-masok.




selalu kalau bukak pintu jek mesti die tecegat kat lua.
tapi tadi takde.
mak aku cakap die mungken da kene langga.
sebab kecut tak penah merayap jauh dari umah.

mak,ayah,akak aku cakap umah sunyi sangat xde kecut.
si mulot omeh.
sedehnye la we.

semalam akak aku nanges.
sekarang aku tengah nanges.
sirius aku sedeh.
kucen aku mati.
jahat sape yang langgo.
(kalo jumpe aku geget bontot ko!)

korang nak cakap aku gile sebab  menanges sebab kucen?
cakaplah.
ade aku kesah?

bogam mati aku menanges sampe demam.
esoknye tak pegi sekolah.

peggy mati mase aku kat ostel.
balek-balek sunyi je umah.
xde pengganas seko 2. :(

bush pon mati mase aku kat ostel.
mase tu die tengah menggatal.
jarang balek umah.
walopon die miang,kitorang tetap sayang.

tapi kecut kenape tah sekali lagi aku menanges.
ouh.jiwe da tak kental lagi.
aku sayang kucen aku.
macam aku sayang semue.

epik.nine.tumpang.uren.
r.i.p

korang nak cakap aku gile sebab menanges sebab kucen?
cakaplah.
ade aku kesah?

: hamster aku mati pon menanges bagai nak rak.ni sindrom org gile ke?

8 comments:

~emi~ said...

sabar3..nnt beli kucing baru..btw aku x suka kucing..huhuuuu..tapi selagi kucing tu x dtg dekat aku, its ok la..hihi

bonbonboncet said...

tu bukan kucen beli.aku xpenah beli kucen.kucen2 datang mlepak umah aku.pastu lame-lame jadik sayang.bele lah.huhu.sukela we.kucen sangat menyeronokkan da comel.mis kecut. :(

Hunnayh said...

oh, ni la brad pitt :D

bonbonboncet said...

no more brat pitt.its kecut.tapi da xde. :(

wan nur hidayah said...

ergh..kk cik..kecut da mati err??xx silp kakak bru nie kakak jmpe dye at dpn uma kk cik..dye dok pndg jep kt uma kk cik..cian dye..:'(

bonbonboncet said...

bile kakak jumpe?tahla.mak kate die kene langga sebab die xpenah maen jauh dari umah.kalau kakak jumpe kakak amek la ye.bawak balik umah.huhu.*menanges lagi

wan nur hidayah said...

okeh2..nnt kalaw kakak jmpe kakak culek dye okeh..!kalaw dek jugk..kk cik ambik jep ank kuceng kakak sekor..hehe.. -.-''

bonbonboncet said...

tanak.nak kecut jek.huhu.anak kucen kakak da bape eko?