follow?oh,my pleasure.

Wednesday, January 5, 2011

ape masaklah?

peliks dan musykel  bile memikerkan ade makhluk allah yang suke sangat mengambel tahu perihal makhluk laen.ok aku sndre pon kadang-kadang (kadang-kadang ke?ngeh2) kuat menyibok jugak tapi kalau dah sampai hal2 peribadi orang pon kau nak amek taw ape cerita weh?espeselli bile aku die dan die xpenah nak amek taw,xpenah nak sebok2 apetah lagi nak bercerite tentang kau.kau aku dan die dari dunie berbeze ok.aku kau die jugak xdelah baek macam durrah.so xpayahlah kau nak menyibok hal peribadi kami atau mungken kau lebeh nak menyibuk hal peribadi die or wateva.just mind your own business kawan.kau sebok mengate hal pompuan itu ini itu ini + ape jadah,ape kau ade mate ikan ke yang sampei bole taw mende-mende2 macam tu?ape kau 2 berseh sangat?walopon kau xbecakap macam tu pade aku (setahu aku la) aku tetap rase xpatot sebab sape kau nak mengadili org?kau tuhan?kalau kaum sejenis kau buat hal kau xcakap ape2kan.aku perasan hal tu dari dulu.lantaklah.just stay away and stop talking bad about us.sebab kami tak pernah nak bercakap pasal hal kau.plus we never mention your name in our daily conversation.dan bole aku tanye?ape masaklah?


p/s : entry ini bukan bersifat perkauman.hanye sekadar luahan. :)

No comments: