follow?oh,my pleasure.

Monday, December 20, 2010

kuros.slim.anggun.

saye kuros.eh,saye nak kuros.
mase cuti nih aku plan nak kuros.nak turonkan berat badan.
so,demi kurus aku bersedia mental dan fizikal sebelum tido.
tiap2 malam berazam nak bangun esok pagi demi nak kuros.dan semalam aku nekad nak g joging.
sebab terlalu yakin aku akan  bangun esok pagi,dengan konfidennye aku makan malam semalam.(kononnye esok kan nak joging)
demi kuros aku sangggup nak berjoging dari sg,isap ke bukit rangen.(jao tuuuu XD)
tapi disebabkan takut nak jog sorang2 aku ajak anak kakak aku teman dan mereke pon tidola dengan aku.


dan pagi pon tiba...
6 am : "naseb baek xbole semayang.bole tido lame sket.mak xkjot."
7am : tot tet tot tet bunyikjam.sepantas kilat aku menyambar supaye bdk2 2 xterbangun.
"ish,malas plak nak joging.ngantuknyeeeeee."
8am : teringat azam semalam. nak kuros.nak kuros.nak kuros. dengan malas,bangun la jugak.huhu.kejot bebudak + tggu dorang besiap.
830am : mulakan perjalanan.

        kakak : "kcik kenape pakai slipe?"
        mush : " nak jalan jela.jalan pon bole kuros."

dan bebudak 2 pon ikot pakei slipa jugak.haha.punye pemalas..malam cakap gego2 nak joging,nak kuros.siap da berangan body macam megan fox..tibe pagi tros,gmok pon xpelah..haha..tapi at least berjalan.berpeluh la jugak.turunla 1/2 kilo.haha

apepon azam ni akan tetap aku pegang walopon pelaksanaannye macam harem.hahaha

aku mahu kurossss! XD


jumpe lagi :)

No comments: