follow?oh,my pleasure.

Sunday, December 19, 2010

adek oh adek

sape ade adek?
sape xsayang adek dia?
aku ! haha . .
aku ade adek . name die muhamad mukmin ezfar .
siriusly kami sangat bermasalah .
ade jek yang xkene . dari kecik lagi . 
sebab aku kot . sebab die kot .
tapi siriusly jugak aku nak bebaek dengan die macam adek beradek laen . 
tapi die ni poyo gile . aishh. . haha
budak baru nak meningkat rumaje kot.(macamla aku ni da dewase . hihi)
untok tujuan bebaek aku blikan die perfum sebelom cuti sem aritu . 
kononnye adiah befday . tapi sebab  die wat xtaw kat aku ,sampai arini aku xbagi perfum 2 . haha
baru sebentar tadi die menjatuhkan lappy aku . dengan bb skali jato .
kpale bb senget3 . aku merase sangat marah + geram smpai menanges sebab die wat xtaw. 
tkot bb rosak la , bukan sposen 2 oo . .
pastu die masok bilek . . .
"rosak ke? xpela, nnt org ganti" ( dengan  muke bersalah )
aku yang nak marah tros cool down . ( ksian plak kat budakni . mesti rase besalah )
but then , bb xrosak pon . aku plak rase besalah sebab buat die rase besalah . wuu . wuu
xpela , dengan ini , hari ini , kejap lagi , perfum akan kuberikan kepadamu senget . XD


aku memang marah , tapi xpela .
i lev u adek . haha





ni la die adek ku 

ni plak perfum yang ingen diberi . murah aje . :)



until then .. taataa :)

No comments: