follow?oh,my pleasure.

Sunday, July 24, 2011

dalam dunia ni ada 7 kan?


















yang kiri baju merah tu gefrennye klasmet aku.yang baju itam ni besties aku.muke dorang saaangat sama oke!cume bezenye kawan aku ni suke sengih meanwhile gefren ni suke nyenyummm.:D


******





















yang kire atas tu tak payah cakap tak kenallah.tu acha.yang kanan ni acar.aku rase tahap keleboran sengihan kot yang same.kuikuikui


******



































yang atas tu kawan kepade kawan aku.budak matrik aku dulu.dari awal aku tengok die aku tengok muke die macam sari yanti.tang mata lah teww.hihuhihu


******






















yang kiri atas tu ustazah bahiyah.kanan ni pulak sepupu kawan aku.lame-lame tengok muke dorang ade iras-iras pulak.bentuk muke kot.ke tak?tah.haha


******






















gamba kiri atas tu budak kolej aku.see?see?ape yang same muke die dengan diana amir ni?mata dengan hidung kot.kan?ouch!lurah tu lainnn.kuikuikui


******






















yang ni pulak kawan baik kepada yang tadi.bentuk muke die,nyenyuman die same dengan zila jalil.kan?tapi gigi lain la piiii.wawawawa


******






















tu kakak ipar aku dengan abg aku.same kan dengan nurul syuhada ni?same kann.sengihan tu kot yang buat nampak same.bentuk muke jugak.oh naisssss.


******




ade ke pesamaan?ke aku jek yang rase same?wawawa





entry kelam kelibut.

8 comments:

My wealthy~ said...

ngah mmg da lama nmpk kakno iras nurul ain pun.hahaha

miss mush said...

kan.gamba tu same gile woo.hahaha

anis's marzuki said...

awww , terharu dapat masuk lam blog gojesss ni :P

Anonymous said...

hok mia ngn spupu kpd kwan ko 2 same...hahaha

miss mush said...

anis : haha.teharu digelar gojes!wawawawa

miss mush said...

cik anon : kakak ipar aku pon same.hemm.aku rase aku ni ade iras-iras artis jugaklah.hemm.wawawawa

Mya Monica said...

hahahhaha..sama ker..tapi bnyak2 gmbar yg elokk ko bg jugak gmbar diaNA AMIR yg sexy lurahh gtu..hahaha..thankss..

miss mush said...

gamba tu jek yang nampak sama gila dengan kau.hahahaha