follow?oh,my pleasure.

Thursday, February 3, 2011

promosi.

hai hei hoi.
lagi sekali kite bejumpe.
kali ni bukan nak merepek.
bukan.

kali ni aku nak mempromosi.
bukan promosi blog ini.
bukan promosi ikan di pasar malam esok.
bukan juge promosi diri sndre.

aku nak mempromosi abang aku.
hoih!jangan nak menggatal na.
blio da menikah.

aku nak promosi hasel kerje blio.
he's a photographer.
well,not full time photographer.
sini aku nak share sediket gambo3 blio.

enjoy!

nak kenalkan.ni abg aku dan isteri blio.kakak ipar aku lah. :)
___________________________________________________________



family capture





___________________________________________________________



outdoors






___________________________________________________________


makan.makan.makan.



___________________________________________________________


ceremony





__________________________________________________________


the wifey.ngehngeh












___________________________________________________________
end.


okeh.
ok x?korang kate xok,aku nak kate ok.
well,i loike photography.
xdapat jadik model majalah mangga,jadik model abang aku pon ok.hahah
berminat?
bole kontek dengan blio di muzafa83@yahoo.com.

tapiii.setakat ni beroperasi di sarawak aje na.
sebab blio kat sane.
ngehngehngeh.



p/s : nak tengok gambo3 lagi bole tengok fesbuk blio.muzafa yusoff








2 comments:

Hunnayh said...

outdoor tu best!

me ~ mush said...

yup.caption "kungfu faiting".haha.beminat?kontek blio.:)