follow?oh,my pleasure.

Thursday, December 23, 2010

one night stand

1 malam jek aku dapat tido dengan blio.
1 malam jek aku dapat mesre2 dengan blio.
1 malam jek aku dapat kembalikan nostalgia dengan mantan2 cinteku.
semalam jek...

aku bangun pagi tadi,blio da xde.
sampei ati blio tinggalkan aku sorang2.
kenape sampei eti ko tglkan aku?
kenape?kenape?kenape?

ape2 pon,aku akan tggu blio datang balek.
sebab aku sayang blio.
walopon blio cume kucen jalanan.(tapi berseh okkk)



itu kucen aa anak kucen yang berkeliaran di belakang rumah.blio sangat cmel.kecik jek macam aku.
aritu mak blio tinggal blio kat umah.aku jagelah.maen2 ngan blio.kemaren mak blio datang.(makaih,blio kecik lagi tapi mak blio bole mengandung lagik.).tapi blio da xde.semalam blio plak datang.tapi mak blio xde.malam mak blio datang.aku bg blio kat mak blio.tapi mak blio wat bunyi.(yang bunyik kucen marah2 2).nampaknye mak blio da xnak kat blio sebab mak blio da ngandung.(mebi mak blio ingat anak dalam prot 2 spesis kucen parsi kot sebab 2 mak blio tros tanak kat blio yang ade bulu hanye sekangkang kere.).xpelah,bia aku yang jage blio.dengan penuh kaseh sayang seorang ibu aku pon wat makanan,bg tmpat tdo kpd blio.kami pon tido same3.konon2 nak bele kucen 2,da siap prepare name.aku nak name kan blio gatot.



tapi kan pagi tadi blio da xde.
mungkin mak aku yang letak blio kat lua.
kat tempat asal blio.
mak aku da tanak jage kucen sebab xde orang nak care betol2 pasal kucen kat umah.lagipon klo kucen mati,mak akan sdeh.kitorang pon sdeh.(keluarge beremosi. =.=)

ujan ni.apela naseb ko.
ape2pon semoge ko bole survive gatot.
jempotla datang kerumah lagi.wuu.wuuuu


ini lah blio. gatot



oklah.sampei disini warkah berlagu pilu . :(

No comments: